چطور در واتساپ از چت‌ها خروجی بگیریم؟ (فرمول قسمت ۷۳)

۱۹ بهمن ۱۳۹۸

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که اکسپورت چت در واتساپ چیست و چگونه باید از آن استفاده کرد. در این قسمت از برنامه فرمول به این سوال پاسخ می‌دهیم.

اپلیکیشن واتساپ برای بک آپ گرفتن از متن و فایل‌های موجود در چت‌های شما از فضای گوگل درایو استفاده می‌کند. اما اگر بخواهید می‌توانید با استفاده از اکسپورت چت در واتساپ با یک کلیک از تمام پیام‌ها، عکس‌ها، ویدیوها و فایل‌های یک چت خروجی بگیرید و آن‌ها را به صورت یکجا در اختیار داشته باشید.

برای خارج کردن فایل‌ها و پیام‌ها از واتساپ ابتدا چت مورد نظرتان را انتخاب کنید و سپس در گوشه‌ی بالای سمت راست صفحه روی علامت سه نقطه ضربه بزنید. از منویی که باز می‌شود گزینه‌ی «Export chat» را انتخاب کنید. حالا دو گزینه روی صفحه می‌بینید.

اگر گزینه‌ی Without Media را انتخاب کنید، تا ۴۰ هزار پیام اخیری که ارسال یا دریافت کرده‌اید در یک فایل متنی اکسپورت می‌شود.

اما با انتخاب گزینه‌ی Include Media می‌توانید تا ۱۰ هزار پیام اخیر را به همراه فایل‌ها و عکس‌هایی که ارسال و دریافت کرده‌اید از واتساپ اکسپورت بگیرید.

در آخر هم باید انتخاب کنید که واتساپ این فایل‌ها را از چه طریقی برای شما بفرستد. می توانید ایمیل یا هر گزینه‌ی دیگری که مایل هستید را انتخاب کنید.

از این طریق مکالمات و تمام فایل‌هایی که در آن چت ارسال یا دریافت کرده‌اید را یکجا و در یک فایل در اختیار خواهید داشت.

بیشتر بخوانید:
۲۱ ترفند WhatsApp که باید بلد باشید

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه