صندلی راحت‌ نشین «اف آی تی» چه ویژگی‌هایی دارد؟

۲۶ شهریور ۱۳۹۸

راحتی چیزی است که همه‌ی افراد در هر شرایطی به دنبال آن هستند و فرقی ندارد در سفر باشند یا در محیط خانه. راحتی برای هر کس تعاریف متفاوت و جداگانه‌ای دارد؛ ولی درعین‌حال، برای افراد مختلف با تعاریف مختلف از راحتی، وسایلی ساخته می‌شوند که بتوانند تضمین‌کننده‌ی آسایش بیشتر باشند. صندلی راحت‌ نشین اف آی تی نیز از جمله وسایلی است که به قصد راحتی بیشتر مصرف‌کنندگان ساخته و طراحی شده است.

با توجه به اصول و شیوه‌ی درست‌نشستن، این صندلی به گونه‌ای طراحی شده است که به شما امکان می‌دهد تا در دو حالت چهارزانو یا دراز‌کردن پا از آن استفاده کنید. از نکات بسیار مهم در هنگام نشستن، زاویه‌ی قرارگرفتن کمر به نشیمن‌گاه است. در چنین حالتی بهتر است کمر به صورت عمود بر نشیمن‌گاه قرار نگیرد؛ زیرا نشستن در این حالت، باعث افزایش فشار به کمر و ستون فقرات خواهد شد. همچنین برخی افراد در زمان درازکردن پا از تکیه‌گاه استفاده نمی‌کنند که همین امر در درازمدت، در ستون فقرات، قوس و انحنا ایجاد خواهد کرد. صندلی راحت‌ نشین اف آی تی با توجه به این مطلب، به گونه‌ای ساخته شده است که با تنظیم زاویه‌ی پشتی، بتوانید به شکلی راحت بر آن بنشینید و استراحت کنید. پارچه‌ی رویه‌ی این صندلی، ساختاری نرم دارد که باعث می‌شود با نشستن روی آن کمتر احساس خستگی کنید؛ اما پیشنهاد ما برای داشتن راحتی بیشتر، این است که داخل آن با کمی ابر، پنبه یا… تقویت شود.

صندلی راحت‌نشین اف آی تی نه‌تنها در زمان سفر کاربرد دارد، بلکه به شما امکان می‌دهد تا از آن در محیط‌های خانگی نیز استفاده کنید. این صندلی با توجه به هدفی که برای آن طراحی شده است، کاربرد بسیار خوبی خواهد داشت و ابعاد مناسب آن، جابه‌جایی‌اش را آسان خواهد کرد. شاید بتوان تاریک‌ترین نقطه‌ی طراحی این صندلی را ضخامت پارچه‌ی رویه‌ی آن دانست که با استفاده از پارچه‌هایی نرم نیز می‌توان این عیب را برطرف کرد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه