چطور با موهای فر صحیح رفتار کنیم؟ (فرمول قسمت ۵۹)

۲۳ آذر ۱۳۹۹

موی فرفری قشنگ است و شاید داشتن آ‌ن برای خیلی‌ها جذاب باشد. اما شاید همه ندانند که مراقبت از موهای فر تا چه اندازه سخت است. موی فر حساسیت‌هایی دارد که موهای صاف و لخت ندارند. چه موهای شما فر طبیعی است و چه آن‌ها را فر کرده‌اید، این نکات به درد شما خواهد خورد.

  1. از شامپو مخصوص موهای خشک تا معمولی استفاده کنید و دقت کنید که بدون پارابن و سیلیکون باشد.
  2. به جای نرم کننده از ماسک مو استفاده کنید. فقط ساقه موها را به ماسک مو آغشته کنید و اجازه دهید ماسک ۳ الی ۵ دقیقه روی ساقه موها بماند.
  3. موها را به آرامی و با استفاده از یک شانه دندانه درشت شانه و سپس با آب ولرم آبکشی کنید.
  4. بعد از حمام وقتی موها کاملا خیس هستند، ساقه موها را به سرم Anti Freeze یا کرم مو آغشته کنید. دقت کنید که هر محصولی برای موهای خود انتخاب می‌کنید بدون پارابن و سیلیکون باشد. این مواد شیمیایی برای مو و پوست سر بسیار مضر هستند و استفاده از آن‌ها با عوارض جانبی همراه خواهد بود.
  5. برای خشک کردن موها، به جای حوله، آب موها را با استفاده از یک تیشرت نخی بگیرید. چون تیشرت نخی بر خلاف حوله، از وز شدن و شکستن موها جلوگیری می‌کند.
  6. برای خشک کردن موی فرفری با سشوار هم حتما از دیسپانسر استفاده کنید. یادتان باشد برای وز نشدن موها دیسپانسر روشن را روی موها ثابت نگه دارید و دمای سشوار را روی درجه متوسط تنظیم کنید.

بیشتر بخوانید:
چطور با دیتاکس مو از شر چربی، پوسته و شوره سر خلاص شویم؟

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. ....

    سلام وقتتون بخیر
    برای این روتین چه محصولاتی رو پیشنهاد میکنین

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه