مربی ۲۴ ساعته فیتنس؛ معرفی اپلیکیشن MyFitnessPal

۱۰ شهریور ۱۳۹۸

در مورد رژیم غذایی و تغذیه همیشه باید هوشیار باشیم. سلامتی دقیقا از غذایی که می‌خوریم و میزان فعالیت ما شروع می‌شود. برای به دست آوردن سلامتی و تناسب اندام باید حساب خوراکی‌ها و غذاها و نوشیدنی‌هایی که از صبح می‌خوریم و میزان تحرک‌مان دستمان باشد. این کار به تنهایی کار سختی است، ولی می‌توانید با استفاده از یک اپلیکیشن فیتنس آن را ساده‌تر کنید. به کمک اپلیکیشن MyFitnessPal خیلی راحت و سریع می‌توانید حساب هر چیزی که در طول روز خوردید و میزان تحرکی که داشتید را اندازه بگیرید.

این اپلیکیشن فیتنس اطلاعات فردی شما مثل قد و وزن فعلی و وزن ایده‌آل را می‌گیرد و به شما یک برنامه غذایی روزانه ساده می‌دهد. تمام غذاهایی که شما در طول روز می‌خورید توسط برنامه کالری شماری و اندازه‌گیری می‌شود و شما می‌توانید ببینید که چند کالری در روز باید مصرف کنید و هرکدام از خوراکی‌ها چند کالری دارند. حتی نوع فعالیتی که در طول روز دارید، توسط خود موبایل یا هر نوع ساعت هوشمندی که شما دارید اندازه‌گیری می‌شود و به برنامه رژیم غذایی روزانه شما اضافه می‌شود.

بانک اطلاعات غذایی برنامه مای فیتنس پل بسیار بزرگ است و تمام خوراکی‌ها، غذاها و نوشیدنی‌هایی که فکر می‌کنید، با میزان کالری، چربی، قند و مواد غذایی دیگر در آن ثبت شده است. از مزایای این اپلیکیشن بارکدخوان آن است که به شما اجازه می‌دهد با استفاده از بارکد، خوراکی مورد نظر خود را از این بانک غذا پیدا و به منوی خود اضافه کنید.

اما اگر هر خوراکی از وعده‌های غذایی تا خوراکی‌های سوپرمارکت که به دنبال آن هستید را در بانک اطلاعات اپلیکیش MyFitnessPal پیدا نکردید، می‌توانید خودتان به آن اضافه کنید. شما می‌توانید از قسمت Add Food غذای مورد نظر خود را با جدول ارزش غذایی مربوط به آن به منو اضافه کنید.

اپلیکیشن فیتنس MyFitnessPal برای اندروید و IOS قابل نصب است و با همه ساعت‌های هوشمند سینک می‌شود. با استفاده از این برنامه عادت‌های غذایی غلط خود را با عادت‌های غذایی صحیح جایگزین و سالم‌تر زندگی کنید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. امیر حسین

    پرمیوم آن را خریدم ولی فعال نمیشه کسی هست کمک کنه ؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه