مونوپولی: با یک بازی فکری هیجان‌انگیز آشنا شوید

۸ بهمن ۱۳۹۸

مونوپولی را از دو جنبه می‌توان یک بازی تمام‌عیار دانست؛ نخست آن که این بازی فکری واقعا فکری است! یعنی برخلاف خیلی از بازی‌هایی که ممکن است تایم شما را صرف حل یک مسئله یا معما کند، مونوپولی شما را به چالش واقعی دعوت می‌کند. چالشی که براساس موقعیت‌های مختلف باید فکر خود را تماما به کار بگیرید تا با سرمایه‌گذاری روی خانه‌های مختلف از حریف خود جلو بزنید.

مونوپولی هم‌چنین بک بازی جذاب است؛ جذاب به خاطر ریسک‌کردن‌هایی که اگر درست نباشند، بازی به مرور زمان به ضررتان تمام می‌شود. از آن طرف اگر هم جایی را اشتباه کرده باشید، فرصت جبران دارید تا بازی را به سود خود به پایان برسانید. این هیجان از ابتدا تا انتهای بازی برقرار است و همین موضوع باعث جذابیت دوچندان آن می‌شود.

قدمت مونوپولی به حوالی سال ۱۹۳۵ یعنی ۸۳ سال پیش برمی‌گردد. این بازی فکری بجز نسخه فیزیکی برای پلتفرم‌های اندروید و iOS هم طراحی و عرضه شده است. حالا در ویدیوی امروز نگاهی به نسخه فیزیکی این بازی فکری داریم. اگر دوست دارید اوقات خوشی را در کنار دوستانتان تجربه کنید و از فکر و هیجان نهایت استفاده را ببرید، مونوپلی می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد.

راستی آیا شما هم تجربه بازی با مونوپولی را دارید؟ نظرتان در رابطه با این بازی فکری چیست؟

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. آرمین

    سلام خدمت پشتیبانی دیجی کالا خسته نباشین میخواستم بپرسم این مدل مونوپولی که کلیپشو گذاشتین نوشته فارسیشو

    ندارین همین مدل و همین جنس و فقط میخوم ببینم فارسی این مدل ندارین؟؟؟

  2. امير اكبرزاده

    عالیه این بازی فقط هم بازی با حوصله میخواد
    اکثرا وسط بازی خسته میشن چون طولانیه

    ورژن ایرانیش اسمش عمو پولداره

  3. حمیدرضا حمیدرضا

    بازی هاش فوق العادست من همین بازیشو دارم خونه. خیلیهیجان انگیزه اما متاسفانه کی هست که گوشیو بزاره کنار بیاد بشینه پای این بازی…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه