معرفی لپ تاپ ۱۰ اینچی آی لایف مدل Zed Air Mini

۲۷ شهریور ۱۳۹۸

شرکت «آی‌لایف» شرکتی چینی است که در زمینه‌ی تولید لپ‌تاپ و تبلت فعالیت دارد. «ZedAir Mini» یکی از مدل‌های زیبا و باریک این شرکت بوده که برای کاربری عمومی تولید شده است. پردازنده‌ی اینتل Atom Z3735F چهارهسته‌ای با فرکانس پردازنده‌ی ۱.۳۳ تا ۱.۸۳ گیگاهرتز و ۲ مگابایت کش از پس کارهای ساده و سبک روزمره برمی‌آید و نباید برای کارهای محاسباتی سنگین روی آن حساب کرد. دو گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع DDR3 و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی از نوع eMMC دیگر قسمت‌های سخت‌افزاری این محصول را تشکیل می‌دهند.

این دستگاه پردازنده‌ی گرافیکی آنبورد دارد و به‌همین دلیل نباید از آن کارهای گرافیکی سنگین را توقع داشت؛ ولی از پس کارهای سبک و بازی‌های یک‌بعدی برمی‌آید و برای انجام امور روزانه مناسب است. صفحه‌ی ۱۰.۶اینچی ZedAir Mini کیفیت HD دارد. درایو نوری قربانی طراحی باریک آن شده است؛ ضخامت این دستگاه کمتر از ۲ سانتی‌متر و وزن آن تنها ۹۳۸ گرم است که برای لپ‌تاپی با صفحه‌نمایش ۱۰.۶ اینچی کاملا رضایت‌بخش محسوب می‌شود. در این لپ‌تاپ دو پورت USB 2.0 قرار دارد و درگاه Micro HDMI و کارت‌خوان هم تعبیه شده است.

با توجه به مشخصات سخت‌افزاری، این محصول در رده‌ی کاربری عمومی قرار دارد و باتری لیتیوم‌پلیمر آن با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر تا ۸ ساعت شارژدهی دارد که برای کارکردن در طول روز و با یک‌بار شارژکردن مناسب است. نسخه‌ی ۱۰ ویندوز هم روی این لپ‌تاپ به‌صورت پیش‌فرض نصب شده است تا شما را از نصب یک سیستم‌عامل بی‌نیاز کند. در انتها باید گفت این لپ‌تاپ برای کسانی مناسب است که برای کارهای روزمره، وبگردی، چک‌کردن ایمیل و کارهای محاسباتی سبک به لپ‌تاپی جمع‌وجور، سبک و باریک نیاز دارند.

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه