معرفی ماژیک هوشمند اکویل مدل Smart Marker

۲۷ شهریور ۱۳۹۸

ماژیک هوشمند «اکویل» مدل «Smart Marker» یک محصول کاربردی برای معلمان، مهندسان و طراحان است. این ماژیک به صورتی ساخته شده که شما می‌توانید با استفاده از آن روی تخته وایت‌برد نقاشی کشیده و یا متن دلخواه‌تان را بنویسید و آن را روی صفحه نمایش گوشی موبایل یا تبلت‌تان به صورت دیجیتالی مشاهده کنید. در بسته‌بندی این مدل از محصولات اکویل یک ماژیک هوشمند، سنسور ماژیک، شارژر مخصوص و حلقه‌هایی با رنگ‌های آبی، قرمز و سبز آن وجود دارد.

ماژیک هوشمند موجود در این محصول فرمی شبیه به یک خودکار یا ماژیک دارد و وزن آن کم است. شما با استفاده از ماژیک می‌توانید طرح‌های دلخواه‌تان را رسم کنید. همچنین همراه با این محصول یک ماژیک یدک با رنگ قرمز هم وجود دارد تا در شرایطی که ماژیک‌تان تمام شد، آن را جایگزین کنید. در این ماژیک یک باتری لیتیوم-یون به‌کار رفته است. این باتری پس از گذشت ۲ ساعت به‌طور کامل شارژ شده و تا ۸ ساعت دوام خواهد داشت. همچنین همراه با این ماژیک یک درب هم وجود دارد تا در مواقعی که قصد استفاده از آن را ندارید، ماژیک را به سادگی داخل کیف یا جیب‌تان قرار داده و نگرانی برای محافظت از نوک آن و یا خشک شدن ماژیک نداشته باشید.

سنسور ماژیک هوشمند اکویل ۱۰۷ گرم وزن دارد. این سنسور ظاهری شبیه به یک مستطیل با ضخامت ۱.۵ سانتی‌متر دارد. طول سنسور هم ۲۰ سانتی‌متر و عرض آن ۴ سانتی‌متر است. در این سنسور تکنولوژی بلوتوث ورژن ۲.۱ به‌کار رفته و برای تخته‌هایی با حداکثر سایز ۱.۵ × ۴.۹ متر مناسب است. باتری به‌کار رفته در این سنسور با یک مرتبه شارژ شدن تا ۸ ساعت دوام داشته و سنسور را روشن نگه می‌دارد. همچنین این باتری برای شارژ شدن ۲ ساعت زمان لازم دارد. برای استفاده از ماژیک، باید ابتدا این سنسور را دقیقا وسط تخته قرار دهید. توجه داشته باشید که این سنسور باید دقیقا وسط تخته قرار گیرد و در غیر این‌صورت به درستی کار نمی‌کند. سپس باید سنسور را روشن کرده و از طریق بلوتوث به گوشی موبایل یا تبلت‌تان متصل کنید. در این حالت ارتباط برقرار شده و اگر با استفاده از ماژیک روی تخته طرح‌های دلخواه‌تان را بکشید یا متن مورد نظرتان را بنویسید، روی صفحه نمایش دستگاه نشان داده خواهد شد.

شارژر مخصوص ماژیک هوشمند اکویل هم ۵۱ گرم وزن دارد. روی سطح این شارژر یک درگاه microUSB وجود دارد تا از آن برای تامین انرژی استفاده شود. در بسته‌بندی ماژیک، یک شارژر و یک کابل microUSB هم وجود دارد تا از آن‌ها برای شارژ کردن باتری به‌کار رفته در شارژر ماژیک استفاده کنید.

این مدل از محصولات اکویل با انواع گوشی‌های موبایل و تبلت‌های مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه ۴.۰ و بالاتر و آیفون و آیپدهای مجهز به iOS 6.0 و بالاتر سازگاری دارد. همچنین این قلم هوشمند با سیستم‌های دارای سیستم‌ عامل Mac OS X 10.7 و بالاتر و کامپیوترهای مجهز به ویندوز ۷، XP و ۸ هم سازگاری خواهد داشت.

خرید محصول از دیجی‌کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه