معرفی هدست سونی مدل Gold Wireless Stereo Headset

۱۱ شهریور ۱۳۹۸

موسیقی از جمله مهم‌ترین بخش‌های یک بازی به‌شمار می‌رود که می‌تواند هیجان بازی‌ کردن را چندین برابر کند. برای این‌که بتوانید از موسیقی‌های یک بازی لذت کافی را ببرید، یا باید از یک سیستم صوتی مجهز و قوی استفاده کنید یا یک هدست باکیفیت و خوش‌ساخت داشته باشید. حتما می‌دانید در یک دهه‌ی گذشته و با پررنگ‌تر شدن نقش کنسول‌ها به‌عنوان ابزار انجام بازی‌های ویدیویی محصولات جانبی مختلفی برای‌شان راهی بازار شده است؛ محصولاتی که بازی‌کننده‌ها می‌توانند آن‌ها را خریداری کنند و با استفاده از آن‌ها کیفیت تجربه‌ی بازی‌ها را افزایش دهند. یکی از این محصولات هدست‌ها هستند که در انواع و اقسام مختلف، با قیمت‌های متنوع در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار می‌گیرند. شرکت‌های سازنده‌ی‌‌‌ کنسول هم برای این‌که بتوانند تجربه‌ی فراموش‌نشدنی‌ای برای بازی‌کننده‌های‌شان به‌وجود بیاورند، دست به ساخت هدست‌های مخصوصی می‌زنند که متناسب با سخت‌افزار و قابلیت‌های کنسول‌های‌شان ساخته شده‌اند. از جمله‌ی این محصولات می‌توان به هدست PlayStation Gold Wireless Stereo اشاره کرد. هدستی که سونی آن را مخصوص کاربران کنسول پلی‌استیشن۴ طراحی و ساخته است. در ادامه‌ی این مطلب شما را با این هدست آشنا خواهیم کرد.

زمانی که از این هدست استفاده می‌کنید و آن را روی سرتان می‌گذارید، به‌سرعت متوجه طراحی مناسب آن که باعث می‌شود به‌خوبی روی سر و گوش‌های‌تان قرار بگیرد، می‌شوید. این هدست صدای ۷٫۱ کاناله پخش می‌کند و به همین خاطر می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای بازی‌های کنسول پلی‌استیشن۴ و حتی پلی‌استیشن۳ باشد. همچنین می‌توانید در حالت صدای استریو این هدست را به کنسول دستی پلی‌استیشن ویتا وصل کنید.

شاید بتوان‌ با هزینه‌ی بیش‌تر صداهای کامل‌تر و مناسب‌تری را هم از سایر هدست‌های ‌موجود در بازار شنید؛ اما با توجه به هزینه‌ای که برای این هدست پرداخت می‌کنید، صدای خوبی را هم از آن خواهید شنید. خصوصا اگر بخواهید با استفاده از آن بازی کنید یا فیلم ببینید. جلوه‌‌های صوتی در بازی Killzone: Shadow Fall با استفاده از این هدست به‌شکلی بی‌نقص شنیده می‌شوند. صدای فریادهای لارا کرافت در بازی «توم ریدر» هم می‌تواند لرزه بر اندام‌تان بیاندازد. حتی در زمان تجربه عنوانی مثل Flower هم می‌توانید به آرامش دست پیدا کنید. قابلیت پخش صدای ۷٫۱ این هدست، همان چیزی است که برای بهترین تجربه‌ی بازی‌های پلی‌استیشن۴ به آن احتیاج دارید.

خرید ساعت Gear S2 دیجیکالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar حسن

    سلام
    چرا ورژن ۲ این هدست رو تو دیجیکالا نمیارید؟
    نسخه اول ایراداتی داشت که تو نسخه دوم برطرف شدن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه