معرفی گوشی ماژولار LG G5 SE

۱۱ شهریور ۱۳۹۸

تنها اپل نیست که برای بازآفرینی محصولات جدیدش از گوشی‌های قبلی استفاده می‌کند. کره‌ای‌ها بعد از موفقیت پرچم‌دار شماره‌ی پنج خود، نسخه‌ای ساده‌تر از آن را روانه‌ی بازار کردند که به «G5 SE H845» نام‌گذاری شده است.

این محصول مشخصات تقریبا یکسانی با نمونه‌ی قدرتمندترش دارد؛ به‌نحوی‌که بدنه‌ی تمام‌فلزی، سنسور تشخیص اثرانگشت، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و باتری ۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را در کنار صفحه‌نمایش ۵.۳ اینچی خود حفظ کرده است. البته از لحاظ فیزیکی، ضخامت آن در حد ناچیزی کم شده و اندکی هم سبک‌تر شده است. برخلاف نسخه‌ی گران‌تر، در آن از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۵۲ استفاده شده و یک گیگابایت از حجم حافظه‌ی رم کاسته شده است؛ اما همچنان دو دوربین پشت برای آن در نظر گرفته‌اند. یکی از دوربین‌های پشت ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین دیگر ۸ مگاپیکسلی است. دوربین جلوی گوشی هم ۸ مگاپیکسلی است. وجود دو دوربین پشت روی این گوشی باعث می‌شود که کاربران بتوانند به‌صورت دستی، فاصله‌ی کانونی دوربین را تغییر دهند و از سیستم بزرگ‌نمایی اپتیکال بهره ببرند. همچنین این دوربین می‌تواند با کیفیت ۴K فیلم‌برداری کند. این گوشی از صفحه‌نمایش ۵.۳ اینچی IPS با کیفیت QHD برابر با ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل بهره می‌برد. برای محافظت از این صفحه‌‌نمایش از محافظ‌های گوریلاگلس ۴ استفاده کرده‌اند تا استقامت صفحه‌نمایش را تضمین کند. یک باتری ۲۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی هم برای این محصول در نظر گرفته شده است. ازجمله قابلیت‌های باتری این گوشی، امکان تعویض آن است. سنسور تشخیص اثرانگشت این تلفن همراه هوشمند، پشت آن قرار دارد و دکمه‌های تنظیم صدای آن هم روی لبه‌های گوشی جای گرفته‌اند.

گوشی G5 SE همانند نسخه‌ی قبلی ماژولار است و قابلیت‌هایی خاص دارد. درگاه جادویی یا Magic Slot که دیگر برای همگان آشناست، به کاربران اجازه می‌دهد که ماژول‌های مختلفی را به گوشی اضافه کنند. برخی از این ماژول‌ها باعث می‌شوند که بتوانید ظرفیت باتری را افزایش دهید و برخی دیگر قابلیت‌های جدیدی به گوشی اضافه می‌کنند و کاربرد آن‌ را افزایش می‌دهند. مثلا با اضافه‌شدن یک قطعه‌ی سخت‌افزاری، امکانات تصویربرداری و ثبت عکس گوشی پیشرفته‌تر از قبل می‌شود. درگاه جادویی گوشی ال‌جی G5 SE هم قابلیتی برجسته برای این محصول به شمار می‌رود که محصول را در مقایسه با گوشی‌های دیگر متمایز می‌کند. این گوشی به همراه سیستم‌عامل اندروید ۶ مارشملو با رابط کاربری LG Optimus UX 5.0 UI در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد. ازجمله قابلیت‌های ویژه‌ی این گوشی جدید، پشتیبانی از کارت حافظه‌ی‌ تا ۲۰۰ گیگابایت است.

خرید محصول از دیجی‌کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه