نحوه‌ی واریز وجه در یلدای شگفت‌انگیز به چه صورت است؟

۴ اسفند ۱۴۰۰

یکی دیگر از روش‌‌های پرداخت در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا که در زمان برگزار یلدای شگفت‌انگیز هم می‌توانید از آن استفاده کنید، روش به صورت واریز وجه است. اگر می‌خواهید به این صورت هزینه‌ی پرداخت سفارش‌های خود را پرداخت کنید، می‌توانید ویدیوی بالا را ببینید. در این ویدیو روند خرید به صورت واریز وجه برای شما توضیح داده می‌شود تا بتوانید در کمترین زمان ممکن به این روش هزینه‌ی خرید خودتان را پرداخت کنید.

دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar آرمان

    نظرم به این پست مربوط نیست ولی چیزی هست که باید بگم خدمت دیجی کالا
    چند وقت پیش صحبتی شد که فروشگاه های آنلاین خارجی تصمیم دارن بیان ایران اون موقع خاطرم هست یه مقاله کار شد که دیجی کالا آماده ی رقابته و به اصطلاح کم نمیاره توی رقابت با آمازون و امثالهم!!!
    حالا ما انتظار نداریم که دیجی کالا مثل آمازون پاسخگوی مشتریان بین المللی باشه ولی دیگه انتظار اینه که بتونه حجم درخواست های ملت ایران رو پاسخگو باشه.
    متاسفانه من میبینم مثه قبل با برگزاری یه جشنواره جدید سایت به قدری سنگین شده که بعضا اصن صفحات باز نمیشه! حالا به نظرتون فروشگاهی که میخواد با شرکای بین المللی رقابت کنه باید اینطور باشه!؟ من به شخصه انتظارم خیلی خیلی بیشتر از این بوده و هست! امیدوارم این مشکل حاد رو زودتر برطرف کنید تا مثه روزهای عادی مشتری هنگام خرید از شما دچار مشقت نشه
    با تشکر

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه