نگاهی نزدیک به گوشی موبایل HUAWEI Y7 Prime

۱۰ شهریور ۱۳۹۸

گوشی موبایل Y7 Prime یکی از تولیدات جدید هوآوی است که در بین گوشی‌های این شرکت یک میان‌رده به حساب می‌آید، میان‌رده‌ای که بعد از موفقیت در سال ۲۰۱۷ با نسخه‌ی جدیدش در ۲۰۱۸ هم به بازار عرضه شده است. میان‌رده‌ای با صفحه‌نمایش ۵.۹ اینچی، پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای، سه گیگابایت رم و امکانات معقول و مناسب دیگری که ارزش خرید این گوشی را به عنوان یک گوشی میان‌رده بالا می‌برد.

برخلاف سایر میان‌رده‌های هوآوی، بدنه Y7 Prime کاملا پلاستیکی نیست و فریم دور آن از فلز ساخته شده و مانند اکثر گوشی‌های جدید موجود در بازار، حسگر اثرانگشت در قاب پشتی و زیر دوربین قرار گرفته است. دوربین درجای همیشگی قرار گرفته و تا جای ممکن سعی شده تا طراحی ساده و شکیلی داشته باشد. روی قاب پشتی پلاستیک با روکشی براق در رنگ آبی و مات در سایر رنگ‌ها به سادگی و زیبایی ساخته شده و در سه رنگ آبی، مشکی و طلایی در دسترس کاربران قرار گرفته است. البته این سبک از طراحی را می‌توان در گوشی‌های بالارده‌ و لکس هوآوی مشاهده کرد و استفاده از آن در این گوشی میان‌رده، انتخاب خوب و جذابی است. از لحاظ ابعاد، این گوشی هوشمند طولی حدودا ۱۶سانتی‌متر و وزن ۱۵۵ گرم وزن دارد. این گوشی در حالت طبیعی از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و با توجه به دارا بودن شیار مستقل برای کارت حافظه‌ی جانبی، دیگی نیازی به خارج‌کردن یکی از سیم‌کارت‌ها نیست و می‌توانید از هر سه قطعه به طور همزمان استفاده کنید و این ویژگی در نوع خود و با در نظر گرفتن رده و قیمت گوشی بسیار هوشمندانه و خوب است.

رم این گوشی سه گیگابایت است که با توجه به قیمتش بسیار مناسب به نظر می‌آید. درحقیقت اگر به دنبال گوشی‌ای هستید که کاربرد‌های روزمره‌تان را به کمک آن انجام دهید، Huawei Y7 Prime 2018 می‌تواند تا حد زیادی نیاز شما را برآورده کند. در قلب تپنده‌ی این دستگاه پردازنده‌ای هشت‌هسته‌ای با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز قرار گرفته که می‌توان این موضوع را یکی از نقاط قوت Huawei Y7 Prime 2018 شمرد. این پردازنده با معماری Cortex-A53 ساخته شده و با همراهی سه گیگابایت رم، امکان بازکردن چند برنامه به طور همزمان را به کاربر می‌دهد بدون اینکه هنگ کند یا کند شود. این گوشی به ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. اما اگر این میزان برای کاربر کم باشد، می‌تواند از یک کارت حافظه‌ی جانبی استفاده کند و فضای ذخیره‌سازی گوشی را تا ۲۵۶ گیگابایت بالا ببرد که مقدار قابل توجهی است.

هوآوی برای دوریین اصلی از یک دوربین با دو سنسور ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی با فناوری فوکوس اتوماتیک تشخیص فاز (Phase Detection) استفاده کرده است. این دو لنز در کنار هم کمک می‌کنند تا تصاویری روشن با کیفیت خوب ثبت شود. این دوربین به فلاش ال‌ای‌دی هم مجهز است که عکاسی در نور کم را ممکن می‌کند. دوربین اصلی می‌تواند با کیفیت FullHD و ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند. دوربین سلفی هم سنسوری ۸ مگاپیکسلی دارد که عکس‌هایی با کیفیت و نور خوب ثبت می‌کند و برای به‌اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی کیفیت مناسب را دارد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه