نگاه نزدیک به سامسونگ Gear Sport در دیجی‌کالا مگ

۱۰ شهریور ۱۳۹۸

همان‌طور که احتمالا می‌دانید فروش انحصاری ساعت هوشمند سامسونگ Gear Sport در دیجی‌کالا به زودی آغاز می‌شود و به همین دلیل ما پرونده‌ی ویژه‌ای برای بررسی دقیق‌تر این محصول ترتیب داده‌ایم. در گام اول ویدیوی جعبه‌گشایی سامسونگ Gear Sport را برای شما منتشر کردیم. حال نوبت به آن رسیده است که نگاهی دقیق‌تر به مشخصات فنی و ویژگی‌های خاص این ساعت هوشمند بیندازیم.

ساعت هوشمند Gear Sport بیش از این که نسخه‌ی بعدی Gear S3 باشد، پلی میان این مدل با مچ‌بند ورزشی Gear Fit2 Pro محسوب می‌شود. سامسونگ Gear Sport به یک صفحه نمایش گرد ۱.۲ اینچی با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل مجهز است. از نظر سخت‌افزاری این مدل پردازنده‌ی دو هسته‌ای با فرکانس کاری ۱ گیگاهرتز، ۷۶۸ مگابایت رم، ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و باتری ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. سامسونگ Gear Sport از نظر ارتباطی از بلوتوث نسخه ۴.۲، وایفای و NFC بهره می‌برد و حتی GPS داخلی هم برای آن در نظر گرفته شده است. سامسونگ در این ساعت هوشمند هم به استفاده از سیستم عامل اختصاصی تایزن ادامه داده است.

تنوع کاملی از حسگرها از جمله شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج و سنسور سنجش ضربان قلب، باعث شده تا این ساعت به عنوان یک گجت سلامتی کارایی بالایی داشته باشد. اساسا در سامسونگ Gear Sport به سنجش فعالیت‌های ورزشی و فاکتورهای سلامتی اهمیت زیادی داده شده است. این مدل، اولین ساعت هوشمند سامسونگ است که می‌تواند فشار آب را تا عمق ۵۰ متر تحمل کند. سامسونگ با اتکا به همین مقاومت بالا امکان سنجش فاکتورهای مختلف مربوط به ورزش شنا را هم به Gear Sport افزوده.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar امیر اسدی

    بزرگترین مشکل این ساعت های گییر سامسونگ، سیستم عاملشونه ، به نظر من گییر فیت خیلی جذاب تره. هم از نظر طراحی هم امکانات.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه