[ویدیو] نگاه نزدیک به ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3 در دیجی کالا مگ

۱۱ شهریور ۱۳۹۸

سامسونگ شهریور امسال در نمایشگاه IFA 2016 از ساعت هوشمند Gear S3 رونمایی کرد. در حالی که حدود پنج ماه از معرفی این محصول گذشته است، چند روز پیش سرانجام سامسونگ از ورود رسمی سری ساعت‌های هوشمند Gear S3 به ایران خبر داد. به همین بهانه تصمیم گرفتیم پرونده‌ای ویژه برای آشنایی بیشتر شما با این محصول جدید ترتیب دهیم. در اولین قدم با دیجی‌کالا مگ و نگاهی دقیق‌تر به مشخصات کلیدی ساعت هوشمند Gear S3 همراه باشید.

ساعت هوشمند Gear S3 در دو مدل کلاسیک (Classic) و فرانتیر (Frontier) تولید شده است. مدل کلاسیک با رنگ نقره‌ای بدنه، کلیدهای کنترلی استوانه‌ای و بند چرمی با کیفیت ظاهری شبیه به ساعت‌های عقربه‌ای کلاسیک دارد و مدل فرانتیر با رنگ مشکی، دندانه‌های برجسته‌تر دور قاب، دکمه‌های تخت بافت‌دار، ظاهری زمخت‌تر و بند سیلیکونی راحت و بادوام، با یک نگاه ما را به یاد ورزش‌های سخت و دشواری مانند کوهنوردی می‌اندازد. هر دو مدل Gear S3 به صفحه‌نمایش دایره‌ای ۱.۳ اینچی سوپرامولد با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل و قابلیت صفحه‌نمایش همیشه روشن مجهز هستند. روی این صفحه نمایش توسط لایه‌ای از شیشه‌ی گوریلا گلس SR+ محافظت می‌شود که مقاومت آن در برابر ضربه و خط وخش تا ۷۰ درصد نسبت به نسل‌های قبلی بهبود پیدا کرده است. حاشیه‌ی دندانه‌دار دور صفحه‌نمایش هر دو مدل Gear S3 در واقع یک حلقه‌ی گردان است که علاوه بر صفحه‌نمایش لمسی می‌توانید از آن برای حرکت کردن در فهرست‌ها و صدور فرمان‌های مختلف استفاده کنید.

سامسونگ به استفاده از سیستم‌عامل تایزن در سری جدید ساعت‌های هوشمندش ادامه داده است. ساعت هوشمند Gear S3 به نسخه‌ی ۲.۳.۲ تایزن مجهز شده. مغز متفکر این ساعت را یک پردازنده‌ی دو هسته‌ای اگزینوس ۷۲۷۰ با فرکانس ۱.۰ گیگاهرتز تشکیل می‌دهد که ۷۶۸ مگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن را همراهی می‌کنند. در بخش اتصالات این ساعت هوشمند از بلوتوث نسخه‌ی ۴.۲ در کنار وایفای و NFC بهره می‌برد. گفتنی است که Gear S3 فرانتیر یک مدل LTE با قابلیت اتصال به شبکه‌ی موبایل هم دارد. علاوه بر این سامسونگ برای اولین بار تمام مدل‌های نسل جدید ساعت‌های هوشمندش را به GPS داخلی مجهز کرده است. سنسورهای متنوع و کاملی از جمله شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج، سنسور شمارش تعداد ضربان قلب و سنسور سنجش نور محیطی هم برای تمام مدل‌های Gear S3 در نظر گرفته شده تا این ساعت هوشمند برای تمام افراد از جمله ورزشکاران حرفه‌ای به دستیاری مناسب تبدیل شود.

مجموعه‌ی سخت‌افزار Gear S3 با یک باتری ۳۸۰ میلی‌آمپر ساعتی همراه شده که بنا بر ادعای سامسونگ می‌تواند حدود ۳ تا ۴ روز کاربر را از شارژ مجدد ساعت بی‌نیاز کند. همراه این ساعت یک داک شارژر بی‌سیم هم عرضه می‌شود تا در زمان نیاز به راحتی بتوانید آن را شارژ کنید. گفتنی است که هر دو مدل کلاسیک و فرانتیر Gear S3 گواهینامه‌ی IP68 دارند و بر اساس آن می‌توانند تا ۳۰ دقیقه بدون مشکل فشار آب را در عمق ۱.۵ متری تحمل کنند. علاوه بر این درجه‌ی مقاومت نظامی MIL-STD-810G از مقاومت این ساعت‌های هوشمند در برابر شرایط سخت مانند درجه حرارت بالا یا سرمای بسیار شدید خبر می‌دهد.

مشاهده محصول

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه