همه‌ی آنچه از نوکیا ۳۳۱۰ مدرن می‌دانیم

۶ آبان ۱۳۹۸

شکی نیست که طرفداران نوکیا مشتاقند تا این شرکت فنلاندی اوایل هفته‌ی آینده از محصولات جدید خود رونمایی کند. حداقل سه گوشی هوشمند اندرویدی و یک گوشی ساده توسط شرکت HMD Global که حق انحصاری استفاده از برند نوکیا را به مدت ۱۰ سال از مایکروسافت خریداری کرده، معرفی خواهند شد.
هفته‌ی گذشته اخباری مبنی بر تجدید نوکیا ۳۳۱۰ به گوشمان رسید؛ اما جدای از قیمت آن، اطلاعات دیگری در دست نیست. جای تعجب است با این که تنها دو روز به رونمایی از نسخه‌ی مدرن نوکیا ۳۳۱۰ مانده، از این گوشی خبر بیشتری لو نرفته است.
با این که گزارش‌های بسیاری اذعان داشته‌اند که این گوشی احتمالا یک گوشی اندرویدی است، همان منبع که تایید کرده این گوشی در رویداد MWC 2017 رونمایی خواهد شد، حالا می‌گوید، نوکیا ۳۳۱۰ جدید یک گوشی ساده است. یعنی به غیر از قابلیت دسترسی به اینترنت و پخش موسیقی، از ویژگی‌های پیشرفته‌ی یک گوشی هوشمند، بی‌بهره است.
شرکت HMD Global تغییرات جزیی روی ظاهر این گوشی اعمال خواهد کرد تا آن را به طراحی روز، کمی نزدیک کند. تغییراتی که نوکیا ۳۳۱۰ را سبک‌تر و باریک‌تر از مدل اصلی آن می‌کند و اندازه‌ی کلیدها هم تغییر می‌یابد.
هم‌چنین نمایشگر مدل جدید در مقابل نمایشگر تک‌رنگ نوکیا ۳۳۱۰، رنگی و بزرگ‌تر خواهد بود. اما رزولوشن آن تغییر عمده‌ای نخواهد کرد تا روی دوام باتری که احتمالا مثل مدل قدیمی یکی از قابلیت‌های این گوشی است، تاثیری نگذارد. یکی از نکاتی که هرگز خبری از آن درز نکرده و برای بسیاری سوال است این است که آیا باتری آن قابل جدا شدن است یا خیر.
در نهایت می‌دانیم که تنوع رنگ این گوشی زیاد خواهد بود. شرکت HND نوکیا ۳۳۱۰ مدرن را به رنگ‌های سیاه، آبی، سبز، قرمز و زرد عرضه خواهد کرد. هم‌چنین قیمت این گوشی ۵۹ دلار تایید شده است.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه