حقیقت درباره هواوی میت ۲۰ پرو؛ اژدهای خفته!

۲۲ خرداد ۱۴۰۲

بدون شک اگر امسال بخواهیم در میان تولیدکنندگان بزرگ گوشی موبایل جسورترین شرکت را انتخاب کنیم، هواوی اولین گزینه خواهد بود. در سالی که بیشتر تولیدکنندگان گوشی موبایل از جمله اپل و سامسونگ ترجیح دادند گوشی‌های جدید خود را در قالب به‌روزرسانی‌هایی نه چندان بزرگ و با تغییرات نسبتا عادی به بازار عرضه کنند، هواوی میت ۲۰ پرو با طراحی جدید و انبوهی از ویژگی‌های جذاب و حتی منحصربه‌فرد معرفی شد. ویژگی‌هایی که هر کدام از آن‌ها به تنهایی می‌تواند یک گوشی موبایل را نجات دهد!

هواوی به قدری در این گوشی ویژگی‌های برجسته قرار داده که حتی گاهی به نظر زیاده‌روی می‌رسد. برای مثال استفاده از حسگر اثر انگشت یکپارچه شده با صفحه‌نمایش و اسکنر سه‌بعدی چهره در یک گوشی، در صورتی که به احتمال زیاد در نهایت کاربر تنها یکی از آن‌ها را به کار خواهد برد. یا ویژگی شارژ بی‌سیم معکوس (که البته نمی‌توانم منکر جذابیت و پتانسیل‌های زیاد آن در آینده شوم) ممکن است برای بسیاری از کاربران استفاده‌ی زیادی نداشته باشد.

شاید حتی بتوان این گونه قضاوت کرد که هواوی، میت ۲۰ پرو را بیشتر برای قدرت‌نمایی و چنگ و دندان نشان دادن به رقبا تولید کرده است. البته دلیل هواوی برای تولید این گوشی هر چیزی که بوده، نتیجه محصولی شده که می‌تواند نظر هر گیک عاشق تکنولوژی را به خودش جلب کند.

با وجود تمام تعریف‌هایی که کردم، منظورم این نیست که هواوی میت ۲۰ پرو بدون نقص است یا می‌توان چشم بسته آن را بهترین گوشی حال حاضر معرفی کرد. حقیقت این است که به نظر می‌رسد هواوی بیشتر زمان خود را صرف ساخت سخت‌افزار کرده و هنوز هم به نرم‌افزار توجه کافی نمی‌کند. جدا از ظاهر قدیمی و رنگ‌ورو رفته‌ی EMUI، نسخه‌ی نهم این پوسته‌ی اندروید نه تنها برخی باگ‌های قدیمی را برطرف نکرده که مجموعه‌ی جدیدی از باگ‌ها را هم با خود به همراه آورده است.

البته از آنجا که بر خلاف سخت‌افزار، امکان به‌روز کردن نرم‌افزار میت ۲۰ پرو پس از تولید آن وجود دارد، می‌توانیم امیدوار باشیم که هواوی در این زمینه هم دست بجنباند و این اژدهای خفته را بیدار کند.

اگر دوست دارید بیشتر با هواوی میت ۲۰ پرو و تجربه‌ی کار کردن با آن آشنا شوید، ویدیوکست تکنولوژی این هفته را تا انتها تماشا کنید. اگر هم گوش دادن به پادکست را ترجیح می‌دهید، می‌توانید با استفاده از پلیر زیر نسخه‌ی صوتی این برنامه را گوش یا با زدن دکمه دانلود فایل صوتی آن را دانلود کنید کنید.

دانلود پادکست

ویدیوهای مرتبط:
۵ برگ برنده؛ نگاه اولیه به هواوی میت ۲۰ پرو در دیجی‌کالا مگ
بررسی ویدیویی گوشی هواوی میت ۲۰ پرو

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. امین

    خیلی از این مجری جدیدتون خوشم میاد خیلی باحال استایلش
    ولی به نظر منم ۴۰ دقیقه ویدئو خیلی زیاده
    با وجود مجری جدیدتون میشه ۴۰ دقیقه رو تحمل کرد

  2. amiro

    یه ذره تو ماچ باشه نه
    یه ذره زیاده روی باشه

  3. Nima

    سلام
    فایل های سه بعدی اسکن شده با این گوشی رو میشه سیو کرد و در نرم افزار های ادیت سه بعدی استفاده کرد؟
    مثلا ازش obj یا stl گرفت؟

  4. حسین

    ۴۰ دقیقه یه ذره زیاد نیست؟؟؟
    من که بیخیال دیدنش شدم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه