[ویدیو] تحویل اولین خودروی دیجی‌کالا به خریدار

۳ اسفند ۱۴۰۰

چند روز پیش در رسانه‌ی آنلاین دیجی‌کالامگ گزارش تحویل اولین خودروی فروخته شده در دیجی‌کالا را منتشر کردیم. گروه خودرو از روز بیست‌وهشتم دی ماه، رسما آغاز به کار کرد و درست یک روز بعد در ساعت ۱۰:۵۶ بیست‌ونهم دی ماه اولین خودرو فروخته شد تا دیجی‌کالا بیش از پیش مطمئن شود در جهت رفع نیازهای کاربران‌اش قدم برداشته و برنامه‌ی فروش جدید با استقبال مخاطبان‌اش مواجه شده است.

همان‌طور که در گزارش مطالعه کردید، هیوندای سوناتا هیبریدی مدل ۲۰۱۷ اولین خودروی دیجی‌کالا بود که رسما به فروش رفت و در روز یکشنبه سوم بهمن ماه به دست خریدارش رسید. خریدار اولین خودرو که جوانی ۲۶ ساله و دانش‌جوی سال آخر پزشکی است، تابحال ۳۷ بار از دیجی‌کالا خرید کرده. این خریدار قصد تهیه‌ی خودرو داشته که متوجه می‌شود گروه خودروی دیجی‌کالا فعالیتش را آغاز کرده است؛ برای همین هم تصمیم می‎گیرد تا تهیه‌ی خودروی مورد نظرش را به دیجی‌کالا بسپارد.

در جریان این پست می‌توانید نسخه‌ی کامل‌تر تحویل اولین خودروی فروخته شده در دیجی‌کالا به خریدارش را ببینید.

اگر درباره‌ی سازوکار فروش خودرو در دیجی‌کالا سوالی دارید، همین حالا به پرونده‌ی ویژه‌ی «همه‌ی آن‌چه باید درباره‌ی خرید خودرو از دیجی‌کالا بدانید» سر بزنید. با مطالعه‌ی این پرونده احتمالا به پاسخ اکثر سوال‌های‌تان می‌رسید. با این حال اگر هم‌چنان سوال یا ابهامی در ذهن‌تان باقی مانده آن را قالب کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar R

    هنر کردی داداش، همه چی پول هستش، پول که باشه روشهای اسونتر برا خرید زیاد …
    خداروشکر با مردم کاری کردن ک خریدن شده یه ارزو….
    اهای افردای ک گرونی کردین شما در برابر خدا و مردم بیگناه ک توانایی اینهمه گرونی رو ندارن مسئولین.

  2. Avatar سجاد

    پول بود من زودتر میخریدم ولی حیف که نیست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه