گفتگو با مجید قاسمی، بنیانگذار فیدیبو

۴ اسفند ۱۴۰۰

تک شاخ عنوان برنامه‌ای تلویزیونی و اینترنتی با اجرای شهرام شریف و کارگردانی پژمان جاوید است. این برنامه به گفتگو با کارآفرینان شاخص استارتاپی و چهره‌های سرشناس عرصه‌های مختلف از تجارت تا ادبیات و هنر اختصاص دارد. کسانی که محصول، اثر یا عملکردشان تاثیری در زندگی امروز ما داشته است. این برنامه کار مشترکی از آپارات و آی تی ایران است.

مهمان این قسمت تک شاخ، مجید قاسمی بنیانگذار فیدیبو است. فیدیبو فروشگاه کتاب الکترونیک فارسی دیجی‌کالا است.

کتاب‌های الکترونیک با توجه به گستره جغرافیایی در سراسر جهان، برای همه افراد قابل دسترس شده است. مجید قاسمی در این گفتگو درباره علت‌های گسترش کتاب‌های الکترونیک و چالش‌هایی که این حوزه با آنها روبه‌رو است، صحبت می‌کند.

دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. سعید

    من کم و بیش از کتابخوان فیدیبوک راضیم ولی این قضیه که فرمودن فیدبک‌ها رو می‌گیرن و بر اساس فیدبک‌ها آپدیت می‌دن رو خیلی قبول ندارم. من خودم الان مدت یک ساله که چندین بار درخواست اضافه شدن دو سه تا آپشن ساده رو میکنم،‌ و هربار در جواب می‌گن که به تیم فنی انتقال داده می‌شه،‌ اما هیچ کدومشون اضافه نشده. به طور کلی می‌شه گفت در زمینه آپدیتای نرم‌افزاری کند و ضعیف عمل می‌کنن.
    ضمناً در رابطه با موضوع انتخاب سخت‌افزار،‌ قطعه به قطعه،‌ حس می‌کنم ایشون صادق نیستن،‌ یا حداقل در ظاهر اینطور به نظر می‌رسه. چون سخت‌افزار دستگاه درواقع همون Inkbook Obsidian هست که نرم‌افزار فیدیبو روش نصب شده.
    با همه این حرفا من از سرویس‌دهی فیدیبو راضیم،‌ از دستگاه کتابخوان راضیم،‌ و امیدوارم تیمشون موفق باشه و هر روز بهتر شه.

  2. میلاد

    واقعا باید از استارتاپای داخلی حمایت بیشتری بشه…ما توانایی خیلی زیادی تو حوزه دنیای دیجیتال داریم که ازش خوب بهره برداری نمیشه
    من همیشه ازینکه مدل مشابهی مثل امازون برای کاتب الکترونیک تو ایران نیست ناراحت بودم.از اولین روزایی که با فیدیبو اشنا شدم حس کردم چیزی مشابه امازون هست و همین هم باعث خوشحالی من شد.ولی واقعا در حوزه کتابخوانی به زبان فارسی خیلی فراتر از انتطارم بوده. مخصوصا اینکه مجلات روز هم بصورت الکترونیکی عرضه میشه .
    خسته نباشید به جناب قاسمی عزیز و تیم موفق فیدیبو

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه