۳ خبر مهم امروز را از دست ندهید (۶ بهمن ۹۵)

۲۷ شهریور ۱۳۹۸

اپل اولین نسخه‌ی آزمایشی iOS 10.3 را برای آن دسته از کاربرانی که در طرح پیش‌نمایش این سیستم عامل ثبت‌نام کرده بودند، منتشر کرد. از جمله تغییرات این سیستم عامل می‌شود به اضافه شدن گزینه Find My Airpods برای پیدا کردن هدفون‌های بی‌سیم، تغییر فایل‌های سیستمی سیستم عامل و انیمیشن‌های جدید برای اجرا و بستن برنامه‌ها اشاره کرد. انتظار می‌رود که نسخه‌ی نهایی iOS 10.3 تا ماه آینده برای همه منتشر شود.

اینستاگرام امروز اعلام کرد که تا چند هفته‌ی آینده امکان پخش زنده که به قسمت استوری‌های این شبکه‌ی اجتماعی اضافه شده بود، در اختیار همه‌ی کاربران قرار میگیرد. این ویژگی قبلا به شکل محدود برای برخی از کاربران فعال شده بود. قسمت استوری‌های اینستاگرام روزانه ۱۵۰ میلیون کاربر فعال دارد.

گوگل قبلا گفته بود که می‌خواهد قابلیت برنامه‌های لحظه‌ای را به اندروید اضافه کند. با این قابلیت کاربران برای استفاده از یک برنامه نیازی به نصب آن ندارند. گوگل امروز گفت که این ویژگی را به شکل محدود آزمایش کرده است. این ویژگی روی برنامه‌های BuzzFeed، Periscope و Viki تست شده؛ اما تا عرضه‌ی نهایی راه زیادی باقی‌مانده. گوگل در رویداد Google I/O امسال از ویژگی برنامه‌های لحظه‌ای رونمایی کرده بود.

telegram_ad2_1

 

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه