۳ خبر مهم امروز را از دست ندهید (۹ بهمن ۹۵)

۲۷ شهریور ۱۳۹۸

امروز اولین تصویر واقعی از گلکسی S8 لو رفت. البته این عکس تنها پشت گوشی رو نشون میده. با توجه به تصویر لورفته، مشخص شد که گوشی جدید سامسونگ دوربین دوتایی ندارد و سنسور تشخیص اثر انگشت آن هم کنار دوربین پشت قرار گرفته است. حتی جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و درگاه USB Type-C هم روی این تلفن همراه هوشمند دیده می‌شود.  براساس اطلاعات منتشر شده، گلکسی S8 در تاریخ ۹ فروردین‌ماه معرفی خواهد شد.

بازی Ace Combat 7 قبلا به شکل انحصاری برای کنسول PS4 معرفی شده بود؛ اما امروز مشخص شد که این عنوان برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی هم عرضه می‌شود. البته هنوز تاریخ عرضه‌ی این بازی مشخص نشده است. نسخه‌ی PS4 بازی Ace Combat 7 از هدست واقعیت مجازی هم پشتیبانی می‌کند.

محققان دانشگاه استنفورد با استفاده از یک الگوریتم هوش مصنوعی توانستند سرطان پوست را مثل یک دکتر حرفه‌ای تشخیص بدهند. این هوش مصنوعی با استفاده از ۱۳۰ هزار عکس، آموزش دیده و با حالت‌های پوستی مختلف آشنا است و می‌تواند سرطان را تشخیص بدهد. گفته شده این هوش مصنوعی تا ۹۱ درصد موارد را درست تشخیص میدهد. این روش جدید جایگزین روش‌های انسانی نخواهد شد و همچنان نظر پزشک هم در این زمینه مهم است.

‌‌‌

telegram_ad2_1

 

دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. هادی

    جالب بود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه