۳ خبر مهم امروز را از دست ندهید (۱۰ بهمن ۹۵)

۲۷ شهریور ۱۳۹۸

طرفداران گوشی‌های سونی می‌توانند منتظر محصول جدید این شرکت در نمایشگاه MWC 2017 باشند. امروز اولین ویدیوی این گوشی لو رفت. براساس اطلاعات منتشر شده، تلفن همراه هوشمند جدید سونی جایگزین گوشی اکسپریا XA می‌شود که سال گذشته راهی بازار شده بود.  این تلفن همراه به اندروید ۷ مجهز شده و دوربین ۲۳ مگاپیکسلی دارد. سونی به احتمال زیاد یک یا دو گوشی در نمایشگاه MWC 2017 معرفی می‌کند.

هنوز زمان زیادی تا نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۷ باقی مانده؛ اما شرکت‌ها خودشان را برای این رویداد آماده می‌کنند. امروز فیل اسپنسر رییس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت گفت که برنامه‌ریزی‌ها و لیست بازی‌هایی که قرار است تو این نمایشگاه نشان داده بشوند مشخص شده است. اسپنسر گفت که مایکروسافت با یکسری IP جدید به این نمایشگاه می‌آید. نمایشگاه E3 2017 اواخر خردادماه در شهر لس‌آنجلس برگزار می‌شود.

به نظر میرسد که سامسونگ می‌خواهد دومین نسل از تبلت‌های ویندوزی خودش را تا مدتی دیگه راهی بازار کند. شایعات می‌گویند که این شرکت چهار تبلت ویندوزی جدید در دست ساخت دارد که برخی از آن‌ها از شبکه‌ی LTE هم پشتیبانی می‌کنند. گفته شده این محصولات ۱۲ اینچی هستند و در نمایشگاه MWC 2017 معرفی خواهند شد. اولین تبلت سامسونگ با سیستم عامل ویندوز Galaxy TabPro S نام داشت.

 

telegram_ad2_1

 

 

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه