معرفی اسپیکر بی‌ سیم آلتیمیت ایرز مدل Megaboom

۱۱ شهریور ۱۳۹۸

شرکت «آلتیمیت ایرز» محصولی را با نام «Megaboom» روانه‌ی بازار کرده که درواقع یک اسپیکر قابل حمل برای گوش‌کردن به موسیقی با صدایی قدرتمند است. با استفاده از فناوری بلوتوث می‌توان تلفن‌ همراه یا پخش‌کننده‌ی صوتی خود را به اسپیکر Megaboom متصل کرد.

اگر تلفن‌ همراه شما از بلوتوث پشتیبانی نمی‌کند، جای هیچ‌گونه نگرانی نیست. این اسپیکر شرکت آلتیمیت ایرز می‌تواند علاوه‌بر بلوتوث از طریق جک ۳.۵ میلی‌متری صدا، به تلفن‌همراه شما هم متصل شود. به دلیل طراحی استوانه‌ای و تعبیه‌شدن چند اسپیکر در قسمت‌های مختلف آن، شاهد شنیده‌شدن صدا به ‌صورت ۳۶۰ درجه در این اسپیکر خواهید بود.

اسپیکر آلتیمت ایرز انرژی خود را از یک باتری داخلی لیتیوم‌یون تامین می‌کند. به یاری این باتری می‌توان تا مدت ۲۰ ساعت به پخش موسیقی به ‌صورت مداوم پرداخت. اسپیکر Megaboom دارای گواهی‌نامه‌ی IPX7 است که تضمین‌کننده‌ی مقاومت اسپیکر در برابر نفوذ آب تا عمق ۱ متری به مدت ۳۰ دقیقه است. اگر قصد تهیه‌ی یک اسپیکر بی‌سیم قابل‌ حمل برای گوش‌کردن به موسیقی را دارید، Megaboom می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. در جعبه‌ی این محصول یک کابل MicroUSB برای شارژ دستگاه مشاهده می‌شود.

خرید ساعت Gear S2 دیجیکالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه