آموزش نحوه انتخاب شیوه‌های جدید ارسال کالا در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا

۳۰ مرداد ۱۴۰۲

فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین ایران همیشه سعی داشته تجربه‌ای بی‌نظیر از فروش اینترنتی را به کاربرانش منتقل کند. اگر از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا خرید کرده‌ باشید حتما سوال‌هایی ذهن شما را مشغول کرده‌اند. سوال‌هایی اعم از اینکه چرا بعضی از محصولات و بسته‌های دیجی‌کالا در مدت زمان کمتری ارسال می‌شوند و چرا برخی دیگر در زمان طولانی‌تری به دست مشتری می‌رسند؟
حتی ممکن است این سوال برای‌تان به وجود بیاید که زمان ارسال کالایی که دیجی‌کالا آن را می‌فروشد چه تفاوتی با کالایی که فروشنده دیگری آن را در دیجی‌کالا عرضه می‌کند، دارد؟ اگر مجموع سفارش‌های ما از کالاهایی تشکیل شده باشند که فروشنده‌های متفاوتی دارند، چقدر طول می‌کشد که آن‌ها به دست‌ مشتری برسد؟ آیا همه این سفارش‌ها با هم ارسال می‌شوند؟ این سوال در زمان خرید لوازم سنگین وزن مثل لباسشویی، یخچال و فریزر و کالاهای دیگر هم به وجود می‌آید.
برای اینکه به سوالات شما پاسخ داده باشیم و شما هم خرید لذت‌‌بخش‌تری را تجربه کرده باشید، پیشنهاد می‌کنیم ویدیویی که آماده کرده‌ایم را تماشا کنید. در این ویدیو با روند خرید از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا آشنا خواهید شد.

شیوه‌های ارسال دیجی‌کالا را ببینید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴۸ دیدگاه
  1. حمید

    سلام
    ببخشید میخواستم بپرسم محصولات بهداشتی زناشویی مثل کاندوم را به چه صورت تحویل میدهید؟ چون معمولا مشتری تمایل نداره همه بدونن چی خریده. آیا محصول را خودتان در جعبه ها بسته بندی میکنید؟ اگر اینطور است، آیا نام کالا روی بسته نوشته میشود؟
    ممنون

  2. زمانی

    چطوری میشه زمان تحویل بسته رو تغییر داد؟؟؟

    1. زینب مقیسه

      منون از شما

      1. سروش الیاسی

        خواهش می کنم !

  3. علیرضا

    سلام خسته نباشید بنده یک کالایی سفارش دادم و حالا روز تحویل نمی تونم اون رو تحویل بگیرم آیا امکانش هست برای سه روز بعد از روز تحویل کالا زو تحویل گرفت؟ لطفا راهنمایی کنید.با تشکر

    1. امین

      برامنن همین سوال پیش اومده

  4. mehrshad

    اصلا وقت مردم براتون اهمیت نداره
    آقا شما که بازه زمانی به انتخاب خودمون میزاری خب همون موقع بفرست حالا مشکل پیش اومد نتونستی بفرستی خب خبر بده مردم برن به کارشون برسن الکی منتظر نشینن که باخودشون بگن الان میاد الان میاد
    بهتره تو بازه زمانیتون این گزینه رو بزارین هر وقت حال کردم و هر ساعتی عشقم کشیدبرات میفرستم

  5. fard

    روز ۳ شنبه ساعت ۳ بعدظهر کالایی خریدم امروز ۴ شنبه هنوز از تنبار برای بسته بندی ارسال نشده!با پشتیبانی تماس گرفتم میگه با پست شنبه دستتون میرسه!
    حالا سوالم اینه پس قانون رسیدن بسته ۴۸ ساعته عملا تبدیل به تبلیغات شده؟!
    تکلیف بسته ای که برای تولد خریداری شده بود چی میشه ا ا ا ببخشید شما ۳ روز بعد بع دنیا بیا تا کادو برسه:(

  6. علیرضا

    سلام.
    به نظر من بازه زمانی خیلی زیاده. یکی باید بشینه خونه ۶ ساعت که یه بسته قراره از دیجی کالا برامون بیاد. چندین مرتبه پیش اومده که خرید من اصلا تو روز تحویل نیومده. من مرخصی گرفتم که خریدمو دریافت کنم ولی اصلا ارسال نشده. خب حداقل اطلاع بدن که ارسال به تاخیر افتاده. در کل یکی از مشکلات مهم ارسال کالا زمانبندی ارسال با ۶ ساعته.
    ممنون

  7. محمد

    سلام روزتون بخیر
    نمیدونم شماهم با این مشکل که صفحه دیجی کلا باز نمیشه مواجه شدید یا نه و جالب اینه که صفحه اصلی http://www.digikala.com باز میشه ولی برای باز کردن زیرشاخه ها به مشکل برمیخورم از سر کجکاویی چند تا سایت دیگه رو باز کردم ، با اپراتورم برای چک اینترنت تماس گرفتم و در نهایت با چند مورگر متفاوت امتحان کردم نتیجه همچنان ثابت بود در حالی که نرم افزار دیجی با مشکلات خیلی کمتر و سریع تر پاسخ میداد. به نظرم مشکل اذیت کننده و تمسخر آمیزی اومد و خواستم چک کنم ببینم کیا این مشکل رو دارن که دیجی یکدفعه از به نمایش درآوردن صفحه ، بعضی مواقع هم فقط محصولات سر باز میزنه
    تقریبا هر ماه هر چیزی که کلا باشه رو از دیجی خرید میکنم و دیگه فقط برای خورد و خوراک و لباس (لباس رو تا مطمئن نباشم سایزمه نمیخرم > دیجی استایل ) از بیرون خرید میکنم . چون شهرستانی هستم( ۳۴۰~ کیلو متری کربلا ) و برای خیلی از کلاها نمیصرفه و دیر هم به دستم میرسه میزارم توی ماه جمع شن بعد باهم میخرم.

    1. عبداله

      با گوگل کروم این اتفاق برای منم میفته .با موزیلا باز کن

  8. ایمان

    خیلی بازه تحویل زیاد شده و آدم نمیتونه واسه گرفتن یه سفارش تمام روزو خونه بمونه که.خوب اینطوری میریم تو بازار میخریم دیگه با قیمت پایین تر .اینترنتی سفارش میدیم که تو وقت صرفه جویی شه

  9. علی

    عالی بود واقعا.
    دیجی کالا بهترینه.
    زحمت برنامه نویس هارو هم دست کم نگیرید. دمتون گرم.

  10. Mehran

    سلام
    لطفا دوباره با شرکت هایی مثل تیپاکس همکاری کنین،شرکت پست فوق العاده کند و بی کیفیت هست و اصلا به درد نمیخوره.
    برای بنده و همکارانم و حتی شرکت که از کیش هستیم و نسبتا خریدها ی زیادی رو داریم از دیجی،همه ی خرید هام که با پست پیشتاز میفرستین بیشتر از ۴ روز طول میکشه تا تحویل بگیرم آخرین خریدم هم دقیقا ۸ روز طول کشید تا پست برام بیاره حالا ۲ روز هم خود دیجی اماده نکرده بود بماند.اگر اینطوری باشه واقعا دیگه من از دیجی خرید نمیکنم.

    1. امیررضا

      واقعا همکاری با پست سزعت ارسال کم کرده دقیقا منم مثل این دوستمون کیش ۲ روزه میومد الان ۴ ۵ روز زمان میبره

  11. قاسم

    یک بار از یه سایت مشابه دیجی کالا خرید کردم که تامین کننده خودش نبود و از فروشندگان دیگر ارسال میکرد . کالا رو برام اشتباه ارسال کردند , البته تشخیص نوع کالایی که برام اومد سخت بود و کمی سخت تشخیص دادم . ولی مهم تفاوت قیمتشون بود .

  12. فرناز

    به نظر من هم واقعا بازه زمانی ۶ ساعته مسخره ست. کدوم آدم شاغلی میتونه از ساعت ۳ تا ۱۰ خونه باشه؟ و واقعا هم بعضی از سفارش ها رو نمیشه تو محل کار تحویل گرفت. لطفا بازه های زمانی رو به همون ۳ ساعته برگردونید. تازه بعضا پیش اومده که تو همین بازه ی ۶ ساعته هم سفارش رو تحویل ندادین و یکی ۲ ساعت تاخیر داشتین. یعنی آدم برای تحویل گرفتن یه سفارش باید تقریبا یه روز کامل رو منتظر بمونه که این واقعا امکان پذیر نیست. لطفا این رو هم در نظر بگیرین که کسانی که خرید آنلاین رو ترجیح میدن عمدتا برنامه کاری یا زمانی شون پیچیده ست که زمان کافی رو برای خرید فیزیکی ندارن. این رو هم بگم که من از مشتری های خیلی قدیمی شما هستم و بیشتر خرید هامو از شما انجام میدم مگه اینکه واقعا چیزی که میخوام تو دیجیکالا موجود نباشه. اما خوب اخیرا اصلا از پروسه ی تحویل سفارش هاتون راضی نیستم به نظرم قبلا خیلی همه چیز منظم تر بود.

    1. مصطفی

      دقیقا این نظر بسیار درست هست و مشکل خیلی از افراد مثل من هم هست . به همین دلیل و اینکه زمان تحویل دقیق نیست و همون هم با تاخیر میرسه باید سفارش منا ز دیجیکالا خیلی کم شده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه