جعبه‌گشایی و بررسی سامسونگ گلکسی A71

۳۰ اسفند ۱۳۹۹

در این ویدیو جعبه‌گشایی و بررسی اولیه‌ی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A71 را خواهید دید که یکی از بهترین و قدرتمندترین گوشی‌های میان‌رده‌ی سال ۲۰۲۰ بود.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

این ویدیو ابتدا در تاریخ ۵ تیر ۱۳۹۹ منتشر شده بوده است. ممکن است قیمت یا مدل محصول نسبت به چیزی که در ویدیو اعلام می‌شود تغییر کرده باشد.

سامسونگ گلکسی A71 هنوز هم از قدرتمندترین گوشی‌های میان‌رده‌ی موجود در بازار است. این گوشی به عنوان یک میان‌رده از امکانات خوبی مانند حسگر انگشت زیر صفحه نمایش، صفحه نمایش باکیفیت ۶٫۷ اینچی از نوع AMOLED و دوربین چهار‌گانه بهره می‌برد.

قاب پشتی این گوشی از جنس پلاستیک است ولی سامسونگ موفق شده به آن حسی بسیار نزدیک به شیشه بدهد. تراشه‌ی میان‌رده‌ی اسنپدراگون ۷۳۰ در سامسونگ گلکسی A71 شاید به اندازه‌ی تراشه‌های رده‌بالا مانند اسنپدراگون ۸۶۵ قدرتمد نباشد ولی در کنار ۸ گیگابایت رم تقریبا از پس هر کاری به خوبی برمی‌آید.

همچنین سامسونگ این گوشی را با جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید روانه‌ی بازار کرده است تا از نظر نرم‌افزاری هم گوشی کاملا به‌روزی به حساب بیاید.

برای آشنایی بیشتر با گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A71 ویدیوی بالا را تماشا کنید.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت پروژه‌ای برای کشف، حمایت و پرورش استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است؛ افرادی که توانایی ساختن ویدیوهای حرفه‌ای «آنباکس»، «نقد و بررسی» و «مقایسه‌» را برای کالاهای موجود در دیجی‌کالا دارند.

افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند. دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید مهارت، امکانات، انگیزه و زمان ساختن انبوه ویدیوهای حرفه‌ای را برای انواع کالاهای موجود در دیجی‌کالا دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت بیشتر بدانید

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۵ دیدگاه
  1. سپهر طاوسی

    شلاستیک😂👌

  2. امیرحسین

    اقای واردی لطفا انباکس گوشی سامسونگ نوت ۱۰ رو هم بذارین .ممنون

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه