آنچه شما گفتید: آیا سامسونگ از بریدگی صفحه نمایش استفاده خواهد کرد؟

۲۲ خرداد ۱۴۰۲

در شما بگویید هفته پیش درمورد بریدگی صفحه نمایش صحبت کردیم و از تِرند شدن این عنصر طراحی بین برندهای مختلف موبایل گفتیم؛ از این که برخلاف تصورها، اپل اولین گوشی ناچ دنیا را معرفی نکرد، بلکه این اسنشیال فون بود که در طراحی گوشی خود از بریدگی نمایشگر استفاده کرد.

هم‌چنین از این گفتیم که شرکت‌های مختلفی مثل شیائومی، هوآوی و ال‌جی هم در این میدان رقابت جدید حاضر شده‌اند و هرکدام گوشی‌هایی با بریدگی بالای صفحه نمایش روانه‌ی بازار کرده‌اند. حالا سوالی که پیش می‌آید، این است که آیا سامسونگ هم در آینده‌ای نه چندان دور درگیر این رقابت می‌شود و گوشی‌هایی با بریدگی صفحه نمایش عرضه می‌کند؟

کامنت کاربران در نوع خود جالب بود. بسیاری فسلفه طراحی ناچ را به چالش کشیدند و گفتند که گوشی باید طراحی استاندارد داشته باشد، نه یک بریدگی بالای نمایشگر که تقارن و زیبایی گوشی را از بین ببرد. از طرفی عده‌ای هم به استقبال این سبک طراحی جدید رفتند و از گوشی‌های ناچ‌دار حمایت کردند. بسیاری از کاربران نوشتند که به نظر نمی‌رسد سامسونگ درگیر این بازی جدید شود و این تِرند را به گوشی‌های خود بیاورد. یک دسته از مخاطبان هم گفتند چرا که نه؟ سامسونگ هم برای جلب نظر مشتری بالاخره تسلیم می‌شود و به زودی ناچ را به طراحی جدید خود می‌آورد.

حالا امروز من و وحید کنار هم نشسته‌ایم تا نظرات جالب شما کاربران عزیز را جمع‌بندی کنیم. اگر علاقمند به شنیدن نظرات مردم در مورد ناچ و احتمال تِرند شدن آن در گوشی‌های سامسونگ هستید، پادکست این هفته‌ی آنچه شما گفتید را از دست ندهید.

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه