اسپیکر بلوتوثی Suzuki مدل SBS-M202 چه ویژگی‌هایی دارد؟

۱۰ شهریور ۱۳۹۸

دنیای اسپیکر بلوتوثی و قابل حمل با سرعت زیادی در حال رشد است و هرروزه تولیدات متنوع با طراحی‌های جدید و امکانات متنوع به بازار عرضه می‌شوند. اسپیکر بلوتوثی SBS-M202 با طراحی زیبای خود به شکل مستطیلی مشکی تولید شده است اما نکته‌ای که ظاهر این محصول را از یک مستطیل یکنواخت و بی‌روح به محصولی مدرن و زیبا تبدیل کرده است، فرورفتگی‌هایی است که در قسمت فوقانی این محصول قابل‌مشاهده است.

کلیدهای کنترل این محصول در قسمت فوقانی آن واقع شده‌اند. این کلیدها شامل کنترل‌کننده‌های افزایش و کاهش صدا، آهنگ قبلی و بعدی، دکمه پخش و پاسخ‌دهی به تماس‌ها و دکمه Mode هستند. با استفاده از دکمه Mode می‌توانید رادیو این اسپیکر را فعال کنید و بدون نیاز به اتصال سیم یا آنتن، باکیفیت بالا به رادیو گوش دهید. در قسمت پشتی این محصول درگاه‌های ورودی آن جای گرفته‌اند. این درگاه‌ها شامل درگاه USB، ورودی کارت حافظه و ورودی ۳.۵ میلی‌متری صدا یا همان Aux هستند. انرژی موردنیاز این اسپیکر از طریق یک باتری قابل شارژ تأمین می‌شود که اگر از میزان متوسط صدا در آن استفاده کنید می‌تواند تا ۸ ساعت موسیقی را به‌طور مداوم پخش کند. شارژ باتری این محصول در مدت ۳ تا ۴ ساعت به‌صورت کامل انجام می‌شود. این میزان از نگهداری باتری برای اسپیکری با این ابعاد کاملاٌ رضایت‌بخش به نظر می‌رسد.

این دستگاه با داشتن میکروفون داخلی، امکان مدیریت تماس را برای کاربر فراهم می‌کند. صدای این محصول نیز از طریق دو درایور۳.۵ واتی آن ایجاد می‌شود. این درایورها توانایی تولید صدای واضحی را دارند. بلندی صدای SBS-M202 برای پر کردن یک اتاق بزرگ کافی است و در گردش‌ها نیز می‌توانید از صدای رسای آن لذت ببرید. با توجه به این‌که اسپیکرهای بلوتوثی قابل‌حمل معمولاٌ فاقد Passive Radiator هستند، میزان بیس (Bass) این اسپیکر که توسط درایورهای آن تولید می‌شود نیز در حد مطلوبی است. اسپیکر SBS-M202 از طریق بلوتوث نسخه‌ی ۲.۱ به پخش‌کننده‌ی صوتی یا تلفن همراه متصل می‌شود. این اتصال بسیار راحت انجام می‌گیرد و کار پردردسری نیست. البته اگر از پخش‌کننده‌ی غیربلوتوثی استفاده می‌کنید نیز جای نگرانی نیست؛ چراکه این اسپیکر دارای پورت AUX است؛ بنابراین برای پخش ‌موسیقی از طریق کابل و جک ۳.۵میلی‌متری صدا می‌توانید به‌راحتی از این محصول استفاده کنید. پشتیبانی SBS-M202 از کارت‌های حافظه و درگاه USB نیز باعث ایجاد تنوع در ورودی‌های این اسپیکر شده‌اند.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه