برندگان قرعه‌کشی یلدای شگفت‌انگیز جوایز خود را دریافت کردند

۳ اسفند ۱۴۰۰

دوشنبه دوم بهمن‌ماه ۹۶ برندگان جشنواره یلدای شگفت‌انگیز طی مراسمی جوایز خود را دریافت کردند. جایزه‌های این جشنواره پاییزی کیا سراتو، تیوولی و رنو کپچر و در کنار آن ۴ پکیج دونفره‌ی سفر به اروپا بود.

جشنواره‌ی بزرگ یلدای شگفت‌انگیز ۹۶ از ۲۸ تا ۳۰ آذر در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا برگزار شد. در این رویداد دیجی‌کالا با تمام توان تلاش کرد تجربه‌ی یک خرید اینترنتی لذت‌بخش را برای مشتریانش بسازد. در کنار تخفیف‌ها و هدایای دیجی‌کالا در طول جشنواره یک قرعه‌کشی ویژه مخصوص مشتریان در کمپین یلدای شگفت‌انگیز برگزار شد.

مراسم قرعه‌کشی یلدای شگفت‌انگیز۹۶ ، چهارشنبه  ۲۰ دی‌ماه برگزار و به‌صورت زنده از اینستاگرام دیجی‌کالا پخش شد. در کمتر از دو هفته هماهنگی لازم برای دریافت کالا انجام و مراسم اهدا جوایز دوشنبه دوم بهمن ماه در مرکز پردازش دیجی‌کالا برگزار شد.

این مراسم با حضور برندگان و نمایندگان واحد مارکتینگ دیجی‌کالا برگزار شد. در آغاز آزاده ناصری مدیر ارتباطات بازاریابی دیجی‌کالا و امیر حسن موسوی سرپرست روابط عمومی به حاضرین خوشامد گفتند و بابت همراهیشان در جشنواره یلدای شگفت‌انگیز امسال از آن‌ها تشکر کردند. سپس برندگان خودرو یک‌به‌یک معرفی شدند و ماشین خود را تحول گرفتند.

برندگان کپچر، تیوولی، سراتو
  • جایزه رنو کپچر
    برنده: رضا فرحناک امیرهنده
  • جایزه سانگ یانگ تیوولی
    برنده: محمدمهدی میری
  • جایزه کیا سراتو
    برنده: مرضیه محمدی

در ادامه نماینده آژانس «علی بابا»  برندگان سفر به اروپا را معرفی و اعلام کرد در صورت تمایل برندگان، علی بابا  می‌تواند معادل هزینه‌ی این سفر، حساب کاربری برندگان را در سایت علی‌بابا و جاباما شارژ کند تا به‌جای سفر به اروپا به سفرهای خارجی یا داخلی دیگر بروند.

برندگان پکیج سفر دو نفره به فرانسه و بلژیک:

  • محمدرضا شرفی
  • مهدی بزازی
  • سمیه زمانی
  • سید میلاد موسوی
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar رضافرحناک

    دمتون گرم من همون نفر اولم هیچ وقت فکر نمیکردم این قرعه کشی ها واقعی باشن ولی دیجی کالا ثابت کرد بهم که حقیقت داره ????????????????
    #رضافرحناک

    Rezafarahnakkkkkkk در اینستا هم تصاویری از محل برگزاری مراسم وتحویل جوایز هست

  2. Avatar امیرمسعود صالحی

    هرچند تو جشنواره هایی نظیر یلدای شگفت انگیز با تخفیفات بی نظیر برخی اقلامش همه برنده اند ولی جای تبریک داره به این عزیزان خوش شانس.
    ایشالا قسمت ما هم بشه ????

  3. Avatar کاربریه بنده خدا

    مبارکشون باشه
    به سلامتی استفاده کنن ان شاء الله

  4. Avatar امیر

    مبارکشون باشه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه