اولین تریلر فیلم Spider-Man: Far From Home را ببینید

۲۶ شهریور ۱۳۹۸

اولین تریلر دنباله‌ی فیلم اسپایدرمن: بازگشت به خانه منتشر شده است. تریلر فیلم Spider-Man: Far From Home نگاهی تازه و کامل از دومین فیلم اسپایدرمن دنیایی سینمایی مارول به ما می‌دهد.

از نظر داستانی، فیلم Spider-Man: Far From Home پس از وقایع چهارمین فیلم اونجرز (Avengers) اتفاق می‌افتد. یعنی از همین حالا می‌توانیم کم و بیش مطمئن باشیم که اسپایدرمن قرار است از فیلم «اونجرز: پایان بازی» (Avengers: End Game) جان سالم به در ببرد. اسپایدرمن در قسمت سوم اونجرز یعنی فیلم Infinity War به دست ضد قهرمان بزرگ این فیلم نابود شد.

پیتر پارکر، که در سری جدید سینمایی مارول توسط «تام هالند» (Tom Holland) به تصویر کشیده شده است، در فیلم «اسپایدرمن: دور از خانه» (Spider-Man: Far From Home) به همراه دوستان خود به اروپا سفر می‌کند؛ آن هم سفری که جنبه‌ی تفریحی دارد. در نتیجه احتمالا پیتر پارکر یا همان اسپایدرمن نه تنها در پی وقایع چهارمین فیلم اونجرز زنده مانده، بلکه ظاهرا حال و روز خوبی هم دارد.

فیلم Spider-Man: Far From Home در روز ۵ جولای سال جاری میلادی (۱۴ تیر) اکران خواهد شد.

هیچ کس از اینکه دقیقا قرار است در چهارمین فیلم اونجرز (Avengers: End Game) چه اتفاقاتی روی دهد، خبر دار نیست و تا زمان اکران فیلم هم این موضوع احتمالا تغییر نخواهد کرد. با این حال، با توجه به اینکه فیلم Spider-Man: Far From Home از دیدگاه زمانی پس از اونجرز چهارم اتفاق می‌افتد، می‌تواند ایده‌هایی به ما بدهد.

این طور که از تریلر پیداست، پیتر پارکر که قصد نداشته در سفر تابستانی خود لباس اسپایدرمن به تن کند، در مواجهه با ضد قهرمان فیلم Far From Home تصمیم خود را عوض می‌کند. ضد قهرمان این فیلم، «میستریو» (Mysterio) است؛ شخصیتی که بازی او به «جیک جیلنهال» (Jake Gyllenhaal) سپرده شده است.

به غیر از تام هالند و جیک جیلنهال، بازیگران قسمت قبلی هم در این فیلم حضور دارند. «زندایا» (Zendaya) در نقش ام‌جی بازی می‌کند، «مایکل کیتون» (Michael Keaton) هنوز هم نقش آدرین تومز را برعهده دارد و «ماریسا تومئی» (Marisa Tomei) هم به عنوان زن‌عمو می در فیلم حضور دارد.

می‌توانید در بالا اولین تریلر فیلم Spider-Man: Far From Home را ببینید. این فیلم در روز ۵ جولای سال جاری میلادی (۱۴ تیر) اکران خواهد شد.

منبع: Polygon

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. محمد

    متاسفانه یا خوشبختانه برای بعدش هست????

  2. mahdi64333 mahdi64333

    امیدوارم مربوط به قبل از اینفینیتی وار باشه که پایان خفن iw کشکی نشه که همه برگردن و منم احساس احمقی بهم دست بده که چقد با حرکت مردونه مارول (پایان iw) حال کردم.
    اون آهنگ آخرشو کسی گرفت؟
    Spiderman spiderman does whatever spiderman! XD

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه