اولین ویدیو تبلیغاتی جیپ گرند کامندر را ببینید

۴ شهریور ۱۳۹۸

سال ۲۰۰۵ بود که جیپ از اتاق شاسی‌بلند بزرگ خود تحت عنوان کامندر (Commander) در نمایشگاه خودرو نیویورک رونمایی کرد. حالا در جدیدترین خبرها، جیپ کلیپ تبلیغاتی از جدیدترین مدل این محصول خود را برای بازار چین منتشر کرده که در بالا می‌توانید تماشا کنید.

بعد از آن که مدل کاماندر در سال ۲۰۱۰ توقف تولید شد، جیپ تصمیم گرفته تا با انتشار کلیپ تبلیغاتی کوتاهی از مدل جدید آن برای بازار چین به علاقمندان خبر خوش‌حال کننده‌ای دهد. این خودرو رسما یک شاسی‌بلند تمام‌عیار است؛ یک SUV با ظرفیت ۷ سرنشین که از نظر طراحی و فضا چیزی برای مشتریان خود کم‌ نمی‌گذارد. با این حال، این خودرو یک موتور بزرگ و حجیم ندارد؛ بلکه جیپ به یک موتور ۲ لیتری توربوشارژ بسنده کرده است. اگر جیپ از موتور مشابه رانگلر استفاده کند، شاهد حداکثر توان تولیدی ۲۶۸ اسب‌بخار و گشتاور ۴۰۰ نیوتون‌متری هستیم.

جیپ هنوز اطلاعات زیادی از این محصول جدید خودش را منتشر نکرده است. پیش از انتشار تیزر جیپ کامندر، تصاویر جاسوسی از این خودرو منتشر شده بود. حالا با خبر خوشی که جیپ با احیای نسل کامندر به علاقمندان خود داده، باید منتظر عرضه‌ی آن به بازار چین بمانیم. هنوز تاریخ عرضه و قیمت جیپ گرند کامندر مشخص نیست و برای پیگیری جدیدترین اخبار خودرویی، سایت دیجی‌کالا مگ را دنبال کنید.

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه