این سه خبر مهم امروز را از دست ندهید (۲۰ آذر ۹۵)

۱۵ فروردین ۱۳۹۶

امروز اولین شایعات از گوشی HTC 11 منتشر شد. پرچم‌دار جدید شرکت HTC که هنوز رسما معرفی نشده صفحه نمایشی با دقت تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل دارد و به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۵ مجهز شده است. حتی گفته شده که این تلفن همراه هوشمند  به هشت گیگابایت رم مجهز شده و از ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد.  این میزان فضای داخلی قطعا برای ذخیره‌ی اطلاعات مختلف کافی خواهد بود. در بخش دیگری از شایعات گفته شده که این گوشی دوربین دوتایی دارد و باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای آن در نظر گرفته شده است.

خبر بعدی امروز مربوط به خرید ۲۶ میلیارد دلاری مایکروسافت می‌شود. مایکروسافت سرانجام شبکه‌ی اجتماعی LinkedIn را خریداری کرد. این شرکت قصد دارد ویژگی‌های لینکدین را به ویندوز ۱۰ و نرم‌افزارهای مختلف آفیس اضافه کند.

در آخر هم باید به این موضوع اشاره کنیم که سامسونگ قصد دارد به جای عرضه‌ی اندروید ۷.۰ برای گلکسی S7 اندروید ۷.۱.۱ را برای این‌ گوشی‌ها عرضه کند. سامسونگ چند وقتی است که در قالب یک طرح آزمایشی اندروید ۷.۰ را در اختیار برخی کاربران قرار داده و حالا برخی از کاربران نسخه‌ی آزمایشی اندروید ۷.۱.۱ را روی S7‌ دریافت کرده‌اند. به احتمال زیاد در اوایل سال ۲۰۱۷ شاهد عرضه‌ی رسمی این سیستم عامل روی گوشی‌های سامسونگ خواهیم بود.

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه