با سری جدید Zenfone 4 ایسوس بیشتر آشنا شوید

۲۲ خرداد ۱۴۰۲

نزدیک به دو ماه پیش بود که ایسوس مدل‌های جدیدی را به سری گوشی‌های هوشمند «ذن‌فون» (Zenfone) خود اضافه کرد. خبردار شدیم قرار است به زودی سه مدل از این سری جدید شامل گوشی‌های ذن‌فون ۴، ذن‌فون ۴ مکس و ذن‌فون ۴ سلفی پرو وارد بازار ایران شود. به همین مناسبت نمونه‌های این گوشی‌ها در اختیار دیجی‌کالا مگ قرار گرفته است. در این ویدیوکست قصد داریم این گوشی‌ها را همراه شما از نزدیک بررسی کنیم و با ویژگی‌های شاخص هر کدام بیشتر آشنا شویم.

برای شروع بیایید پیش از ویدیوکست ابتدا نگاهی به مشخصات فنی هر کدام از این سه گوشی بیندازیم. گوشی ذن‌فون ۴ به صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی فول اچ‌دی IPS LCD، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۳۰، چهار گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است. بدنه‌ی این گوشی از ترکیب یک شاسی فلزی با قاب پشتی شیشه‌ای ساخته شده. ذفن‌فون ۴ همچنین از یک دوربین دوتایی بهره می‌برد. دوربین اصلی این گوشی یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی مجهز به تکنولوژی پیکسل دوتایی و لنزی با دیافراگم باز f/1.8 دارد و به لرزشگیر اپتیکال هم مجهز است. دوربین دوم هم که سنسور ۸ مگاپیکسلی دارد به یک لنز واید با زاویه دید ۱۲۰ درجه مجهز شده است.

ذن‌فون ۴ سلفی پرو همان‌طور که از نامش پیدا است به طور ویژه برای علاقه‌مندان به عکاسی سلفی طراحی شده است. این مدل دوربین دوتایی ذفن‌فون ۴ را همراه با فلش LED در جلوی گوشی قرار داده تا بتوانید با آن سلفی‌هایی فوق‌العاده بگیرید. دوربین پشتی این گوشی هم یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی است. ذن‌فون ۴ سلفی پرو از نظر سخت‌افزاری به صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی فول اچ‌دی AMOLED، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۲۵، چهار گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و بدنه‌ی یکپارچه‌ی آلومینیومی مجهز است.

در نهایت به ذفن‌فون ۴ مکس می‌رسیم که مهم‌ترین ویژگی آن باتری بسیار بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن است. باتری این مدل همچنین می‌تواند در نقش یک پاوربانک هم ظاهر شود و حتی خروجی لازم برای استفاده از تکنولوژی شارژ سریع را فراهم کند. طبق اعلام ایسوس باتری این گوشی می‌تواند در شبکه‌ی ۴G تا ۴۶ روز در حالت استندبای دوام بیاورد. ذن‌فون ۴ مکس بخشی از این شارژدهی مناسب را هم مدیون استفاده از پردازنده‌ی کم‌مصرف اسنپدراگون ۴۳۰ است. در کنار این پردازنده ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و یک دوربین دوتایی ۱۳ + ۵ مگاپیکسلی هم برای ذن‌فون ۴ مکس در نظر گرفته شده. بدنه‌ی این گوشی هم آلومینیومی است و دوربین دوتایی آن مشابه ذن‌فون ۴ از یک لنز استاندارد و یک لنز وایدتر با زاویه‌ی دید ۱۲۰ درجه استفاده می‌کند.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۱ دیدگاه
  1. Avatar شهاب شیخی

    میگم خدایی آدم از این دوتا مسخره بهتر نبود. آخه این دوتا دلقک با اون صورت و لباسا چیه

  2. Avatar میلاد

    من zenfone 2 و Zenfone 3 داشتم و دارم و الان هم میخوام یه Zenfone 4 بگیرم. واقعا راضیم از گوشی هاش. همه فن حریفن و کاراییش بالاتر از قیمتی هست که پرداخت می کنید.نه با باتریش مشکلی داشتم و نه با دوربینش. عکس های با کیفیتی میگیره و سرعت گوشی پایین نمیاد.
    پیشنهاد میکنم به دوستان.

  3. Avatar اصغردهقانی

    سلام من ۲۰روزپیش گوشی ایسوسZENFONE

    ۴MAXخریدم ولی شارژباتری زودخالی میشه مشکلش چیه

  4. Avatar کرمی

    من زنفون ۴ سلفی دارم شارژر شدنش افتضاحه ۴ ساعت و نیم شارژ کاملش طول میکشه من ۱ ماهه خریدم ولی ۳ بار رفتم برای تعویض بار اول ۷ ساعت شارژش طول میکشید، هر بار این مشکلو داشته با اینکه خوش دسته و سبک و سریع و خوبم شارژ نگه میداره ولی باتری برای فول شدن افتضاحه برای تایپ کردنم کیبوردش کوچیکه کلمات مدام اشتباه شارژ میشن لوازم جانبیشم تو ایران کم پیدا میشه

  5. Avatar جواد

    سلام
    قیمت Asus Zenfone 4 Pro چنده؟

  6. Avatar پروفسور

    من ذنفون ۲ لیزر ۵ اینچ دارم
    ۲ساله دارمش و واقعا راضیم ازش
    الانم بدجور تو فکر ذنفون ۴ مکس هستم

  7. Avatar حمیدرضا خادمی

    جناب آقای چینه کش
    با سلام و تقدیم احترام
    من مدتی است به دنبال خرید یک گوشی با سیستم عامل اندروید با محدوده قیمتی تا ۱.۵ میلیون هستم . کلی برنامه بررسی موبایل دیدم ولی به نظرم این برنامه نه تنها کمکی به بنده نکرد و نوع معرفی محصول در این برنامه باعث دلزدگی من از این محصول شد . خواهمشند است کمی با فکر برنامه سازی کنید . از افکت های گرافیکی استفاده کنید و اطلاعات ۳ مدل رو با یکدیگر مقایسه کنید تا بیننده کمی امکان مقایسه داشته باشد .
    موفق و پیروز باشید

  8. Avatar مصطفی حجازی

    من ایسوس دارم. اصلا پیشنهاد نمی کنم

  9. Avatar احسان

    نسخه اندروید زنفون ۴ مکس چنده؟

    1. Avatar پوریا

      نسخه اندرویدی که به صورت پیش فرض نصب شده ۷.۱.۱ هستش که بر پایه اندروید نوقاست ولی ایسوس اعلام کرده که قرار تمامی گوشی های سری ذنفون ۴ و ذنفون ۳ به اندروید Oreo مجهز بشن.

  10. Avatar No One

    باز هم این روند ادامه بدین و گوشی های دیگه حتی سامسونگ و اپل هم در نظر بگیرید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه