۵ برگ برنده؛ نگاه اولیه به هواوی مِیت ۲۰ پرو در دیجی‌کالا مگ

۱۰ شهریور ۱۳۹۸

گوشی هواوی میت ۲۰ پرو داغ داغ به استودیوی دیجی‌کالا مگ رسید و در اولین گام نگاهی داشتیم به ۵ ویژگی برتر این گوشی.

هواوی میت ۲۰ پرو اولین گوشی نیست که به قابلیت شارژ بی‌سیم مجهز شده؛ ولی قطعا اولین گوشی دنیاست که قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس دارد. اگر قرار باشد گوشی‌های دیگر را با گوشی‌‌تان شارژ کنید، باید یک باتری پرظرفیت داشته باشید. برای همین هواوی در میت ۲۰ پرو از باتری بسیار بزرگ ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده است.

این گوشی از لحاظ سخت‌افزاری هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد؛ میت ۲۰ پرو یکی از اولین گوشی‌های دنیاست که در آن از پردازنده‌ی ۷ نانومتری استفاده شده است. این پردازنده در مقایسه با پردازنده‌های قدیمی‌تر ۱۰ نانومتری، سرعت بیشتر و مصرف باتری کمتری را برای این محصول هواوی به همراه داشته است.

اما جذابیت‌های این گوشی به همین‌جا ختم نمی‌شود. این گوشی به اسکنر سه‌بعدی چهره و حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش مجهز است.  هواوی که همیشه برای دوربین گوشی‌هایش سنگ تمام گذاشته، برای این گوشی هم نهایت خلاقیت را به خرج داده؛ در این گوشی، شاهد یک ترکیب جدید در دوربین سه‌گانه‌ی میت ۲۰ پرو هستیم. در این سیستم جدید دوربین سیاه‌وسفید جای خودش را به یک دوربین اولترا واید داده است.

پیشنهاد می‌کنیم این ویدیوی کوتاه را تماشا کنید تا با قابلیت‌های این گوشی پرچمدار هواوی بیشتر آشنا شوید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar علی

    سلام آقای چینه کش
    تاثیر گذاری ویدیو برای بررسی یک محصول خیلی بیشتر از متنه.اگه براتون مقدوره لطفا بررسی ویدیویی محصولات پرچم دار رو بصورت اینکه مثلا تو شرایط مختلف تستشون کنید و بعد روش صدا بزارید رو (مثل بقیه مجله ها و سایت های مطرح دنیا) تو برنامه کاریتون بزارید،هم خیلی جذابه و هم مخاطب بیشتری جذب میشه و تاثیر گذاری بیشتری داره.
    با تشکر

  2. Avatar سعید

    ممنون دیجی کالا
    لطفا سری میت ۲۰ رو هر چه سریعتر با قیمت مناسب موجود کنید
    بی صبرانه منتظریم…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه