دوربین چاپ سریع فوجی‌فیلم Instax mini 90 Neo Classic؛ روحی نوستالژیک در کالبدی مدرن

۲۹ اسفند ۱۳۹۹

در این ویدیو جعبه‌گشایی و بررسی دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی‌فیلم مدل Instax mini 90 Neo Classic را خواهید دید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

این ویدیو ابتدا در تاریخ ۳ تیر ۱۳۹۹ منتشر شده بوده است. ممکن است قیمت یا مدل محصول نسبت به چیزی که در ویدیو اعلام می‌شود تغییر کرده باشد.

دوربین‌های چاپ سریع همان دوربین‌هایی هستند که بلافاصله پس از گرفته شدن عکس، آن را چاپ می‌کنند و تحویل می‌هند. دوربین چاپ سریع اولین بار در سال ۱۹۴۸ میلادی توسط کمپانی پولاروید عرضه شد؛ به همین دلیل هنوز هم بسیاری از افراد آن را با نام دوربین پولاروید می‌شناسند.

با ظهور دوربین‌های دیجیتال استفاده از دوربین چاپ سریع تقریبا به طور کامل منسوخ شده بود. اما در سال‌های اخیر این نوع دوربین‌ها دوباره رواج پیدا کردند و بسیاری از کمپانی‌های قدیمی و معتبر در زمینه‌ی عکاسی مانند فوجی‌فیلم یا حتی خود پولاروید تولید مدل‌های جدیدی از آن‌ها را از سر گرفتند.

دوربین چاپ سریع فوجی‌فیلم مدل Instax mini 90 Neo Classic هم یکی از انواع جدید دوربین چاپ سریع است که تلاش کرده حال و هوای کلاسیک این نوع دوربین‌ها را در قالبی نو و مدرن عرضه کند.

این دوربین لنز تلسکوپی با فاصله‌ی کانونی معادل ۶۰ میلی‌متر دارد و در پشت آن یک صفحه‌ی نمایش LCD ساده برای نشان دادن تعداد فیلم‌های باقی مانده و سایر تنظیمات دیده می‌شود.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت پروژه‌ای برای کشف، حمایت و پرورش استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است؛ افرادی که توانایی ساختن ویدیوهای حرفه‌ای «آنباکس»، «نقد و بررسی» و «مقایسه‌» را برای کالاهای موجود در دیجی‌کالا دارند.

افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند. دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید مهارت، امکانات، انگیزه و زمان ساختن انبوه ویدیوهای حرفه‌ای را برای انواع کالاهای موجود در دیجی‌کالا دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت بیشتر بدانید

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar مهدی اکبرپور

    مرسی عالی و مفید بود

  2. Avatar مسعود

    کار زیبایی بود ولی انتظار داشتم از لحاظ فنی چندین نوع عکس برداریش رو امتحان میکردید

  3. Avatar ایلان ماسک

    کیان مرسی، عالی بود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه