بررسی ویدیویی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس

۶ مهر ۱۳۹۸

در نقد و بررسی گلکسی نوت ۱۰ پلاس قصد داریم شما را به طور کامل با ویژگی‌های جدیدترین پرچمدار سامسونگ آشنا کنیم. اگر بین گلکسی نوت ۹ و گلکس اس ۱۰ پلاس پیوندی رخ دهد، حاصل این پیوند قطعا چیزی شبیه به گلکسی نوت ۱۰ پلاس خواهد بود. پرچمدار جدید سامسونگ برخی از بهترین ویژگی‌های سری اس را به سری نوت آورده و نسبت به نسل قبل از خود پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است.

این محصول بر اساس نتایج آزمایشگاه‌های مشهور فناوری بهترین دوربین را در خود دارد و تعداد زیادی از رکوردها را در زمینه‌ی صفحه نمایش جابجا کرده است. سامسونگ همچنین در این نسل برخی از عقب ماندگی‌های خود را نیز نسبت به رقبا مرتفع کرده است، از جمله در حوزه‌ی باتری و عکاسی در شب.

اما نکته اینجاست که اگر در سال‌های گذشته یک گوشی بزرگ، قدرتمند، پر از امکانات و خوش ساخت می‌خواستید، اولین گزینه‌ای که به ذهن می‌رسید سری نوت سامسونگ بود. امروز گلکسی نوت ۱۰ پلاس هم ویژگی‌های خوب گذشته را حفظ کرده است، اما تولیدکنندگان دیگر نیز با پیشرفت قابل ملاحظه‌ی خود به رقبای سرسختی برای پرچمدار جدید سامسونگ تبدیل شده‌اند.

با بررسی ویدیویی این محصول همراه باشید تا ببینیم گلکسی نوت ۱۰ پلاس برای رقابت در این بازار نفس گیر چه ویژگی‌هایی دارد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. من

    حیف که توی دی جی کالا موجود نیست و پر فروشه چون قست خرید داشتم

  2. saeid_biologist

    عجب ویدیویی بود. عالی بود عالی. انگار خودمون با مبایل کار کردیم. دست آقای سینای جرج کلنی خوشتیپ درد نکنه

  3. امین بصیر

    انصافا چرا شاهین شرافتی نیس دیگه؟؟؟

    1. Star

      سلام
      آیا استفاده از سامسونگ DeX برای تلویزیون هم امکان پذیر هست ؟
      و آیا میشه از موس و کیبرد (مثل چیزی که با استفاده از دستگاه Samsung DeX برای نوت ۸ و نوت ۹ امکان پذیر بود ) بدون اتصال گوشی به لپ تاپ و تنها با اتصال به تلویزیون استفاده کرد ؟

  4. سیدحسین هاشمی رهق

    مرسی، عالی بود

  5. کاوه

    خوب بود ممنون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه