جعبه‌گشایی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس (بسته‌باز – قسمت ۱)

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹

در اولین قسمت از برنامه‌ی جدید «بسته باز»، سینا گلستانه دبیر بخش تکنولوژی دیجی‌کالا مگ، یک هفته پیش از عرضه‌ی رسمی به بازارهای جهان با جعبه گشایی گلکسی نوت ۱۰ پلاس که پرچمدار جدید سامسونگ است، مهمان اردشیر احمدی شده است. در سری برنامه‌ی بسته باز قصد داریم محصولات هیجان‌انگیز بازار را جعبه‌گشایی کنیم و در مورد قابلیت‌هایشان گپ بزنیم. با دیجی‌کالا مگ همراه شوید.

همه‌ی کاربران موبایل از داشتن حق انتخاب بیشتر استقبال می‌کنند و این دقیقا همان چیزی بود که سامسونگ هفته‌ی پیش، در مراسم رونمایی پرچمداران جدید سری نوت به نمایش گذاشت. حالا دیگر فرقی نمی‌کند که گوشی بزرگ می‌خواهید یا کوچک‌تر، در هر دو صورت می‌توانید یکی از گلکسی نوت‌های جدید را خریداری کنید و از بهترین قلم استایلوس گوشی‌های موبایل بهره‌مند شوید؛ درست مثل «سری اس» که در چندسال اخیر همیشه امکان انتخاب اندازه را در اختیار کاربر می‌گذاشت.

گلکسی نوت ۱۰، نسخه‌ی کوچک‌تر است که دو سه قابلیت کمتر دارد و با اندازه‌ی کوچک‌تری عرضه می‌شود. اما گلکسی نوت ۱۰ پلاس قهرمان جدیدی بین پرچمداران سامسونگ است و بهترین تلفن هوشمندی به حساب می‌آید که تاکنون به دست شرکت کره‌ای ساخته شده است.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۲ دیدگاه
  1. Avatar Mohammadamin

    آقای گلستانه سلام،شما از چه گوشی موبایل استفاده می کنید؟

  2. Avatar ℙѦℛ$Ѧ

    ای کاش که حداقل ۳۰ ثانیه میتونستم با این گوشی کار کنم ????????????
    فقط ۳۰ ثانیه !!!!!!!!!!

  3. Avatar احسان سلطانی نژاد

    مرسی سپاس از لطفتون

  4. Avatar سعید

    سلام خوب بسته باز ولی .. … .. ..
    دیوار پشتی رو با یه چیر می پوشوندین بهتر می بود فیلم برداری

  5. Avatar حمیدرضا کاردان

    خسته نباشید آقای گلستانه.
    پیشنهاد میدم روی متن و گفتارتون بیشتر کار بکنید. خیلی حوصله سر بر توضیح میدید و قبل حرف زدن مدتی فکر میکنید. یکجورایی انرژی ندارید و خیلی بی حال هستید.
    مشخصات دستگاه رو هم حتما قبلش خوب مطالعه بفرمایید که در حین ظبط ویدئو از لفظ “فکر میکنم” استفاده نکنید و یا به اشتباه دوربین اولترا واید ۱۶ مگاپیکسلی رو ۱۸مگاپیکسل معرفی نکنید!
    همچنین یک دوربین زوم هم برای نشون دادن جزئیات دستگاه ها استفاده بکنید تا ما دقیقا با دستگاه آشنا بشیم و جزئیات طراحی دستگاه رو از فاصله نزدیک ببینیم.
    موفق باشید.

  6. Avatar محمد

    نقد و بررسی خوب بود ولی هماهنگی دوربین ها خوب نبود!بهتره یه کم روش کار کنید تا هماهنگی بهتری بین مجری و دوربین ها باشه.دکور زیبا بود و در کل ایده برنامه خیلی خوب بود.ممنون از جعبه گوشایی نوت۱۰ پلاس.

  7. Avatar عماد

    با سلام
    چقد خوبه که باز این بخشو اضافه کردید.ولی با توجه تیم حرفه ای و شناخته شده انتظار میره گوینده و فیلمبردار با هم هماهنگ تر باشن و وقتی مثلا قرار دوربین ۱ بگیره گوینده روش به همونطرف باشه.از دوست با سابقه آقای گلستانه هم این توقع میره که بخورده روون تر حرف بزنن و زیاد از ا ا استفاده نکنن.کارتون خیلی خوبه دکورم حرف نداره.

  8. Avatar shahabmp

    به جای استفاده از کرین بهتره یه دوربین بالا نصب کنید که از بالا میزررو بگیره و بتونید تو آنباکستون تصویر گجت از بالا روی میز نشون بدید. این نما مهمترین نما توی جعبه گشاییه نه حرکت افقی کرین!!!! ویدیو تبلیغاتی که نمیسازید!!!!!!

  9. Avatar سپهر

    فوق العاده ست

  10. Avatar سیدحسین هاشمی رهق

    غیر از صفحه نمایش بقیه ویژگی های اعلام شده چنگی به دل نمیزنه

  11. Avatar نایت کینگ

    ممنون از اقای گلستانه

    1. سینا گلستانه سینا گلستانه

      ممنون از شما که با ما هستید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه