۳ اپلیکیشن مسیریابی که می‌توانند جایگزین Waze و Google Maps شوند!

۲ شهریور ۱۳۹۸

برنامه‌های مسیریابی در مسافرت‌های داخلی و خارجی خیلی کاربرد دارند و مسیرهای داخل یا خارج از شهر را به خوبی به شما نشان می‌دهند. علاوه بر مسیریابی می‌توانیم مکان‌های دوروبر خودمان را پیدا کنیم و از موقعیت فعلی دقیق خودمان آگاه بشیم. خوشبختانه می‌دانید که Waze و Google Maps تنها برنامه‌های مسیریابی رایگان موبایل نیستند و ده‌ها برنامه مسیریابی و نقشه دیگر هم برای اندروید و iOS وجود دارد. اما کدام یک از این برنامه‌ها نقشه کامل‌تری به ما می‌دهند و به صرفه‌تر هستند؟

در ویدیو این هفته ۳ اپلیکیشن مسیریابی جدید و معروف به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید در سفرهای نوروزی خود از آن‌ها استفاده کنید و با خیال راحت بزنید به دل سفر. ایام عید است و فرصت زیادی برای سفرهای هیجان‌انگیز و ماجراجویی پیدا می‌شود. اگر به نقاطی می‌روید که به اینترنت دسترسی ندارید، اگر مقصد جدید را خوب نمی‌شناسید، اگر راه‌ها بسته شدند و دنبال مسیرهای جایگزین هستید، اگر عجله دارید و به دنبال کوتاه‌ترین یا سریع‌ترین مسیر هستید، هرکدام از این برنامه‌های مسیریابی قطعا به کارتان خواهد آمد. برنامه‌های خوبی که به شما اجازه دانلود نقشه‌ها و پیدا کردن رستوران‌ها، پمپ بنزین‌ها، هتل‌ها و غیره را می‌دهد.

اگر شما هم مثل ما دوست دارید که استفاده از اپلیکیشن‌های جدید را تجربه کنید، ویدیوی معرفی اپلیکیشن این هفته را از دست ندهید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه