جعبه‌گشایی و نگاه اولیه به دو گوشی جی پلاس Q10 و T10 (بسته‌باز قسمت ۲۹)

۶ فروردین ۱۳۹۹

هرچند نام جی‌پلاس مدت کوتاهی است که به گوش می‌رسد، اما باید بدانید که این شرکت زیرمجموعه برند صاحب نام یعنی مادیران به حساب می‌آید. جی‌پلاس که از اواخر سال ۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده است، قصد دارد با تولید لوازم خانگی و گوشی موبایل در بازار ایران رقابت کند. در این ویدیو ضمن جعبه‌گشایی دو گوشی Q10 و T10 با مشخصات اولین موبایل‌های ساخته شده توسط این برند تازه تاسیس آشنا می‌شویم.

گوشی T10 مدل ارزان قیمت‌تر به حساب می‌آید و طراحی قدیمی‌تری هم دارد. امکانات این گوشی همان چیزهایی هستند که از یک محصول در این سطح قیمت انتظار داریم مواردی مثل بدنه پلاستیکی، پردازنده ۱.۶ گیگاهرتزی ۲۸ نانومتری همراه با ۲ گیگابایت حافظه رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی که با یک دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق همراهی می‌شود.

اما در مدل Q10 با پرداخت هزینه کمی بالاتر، مشخصات دستگاه به شکل قابل توجهی ارتقاء پیدا می‌کنند. در این گوشی علاوه بر بدنه با کیفیت‌تر و طراحی مدرن‌تر، سخت‌افزار قدرتمندتری هم داریم، از جمله چیپست ۱۲ نانومتری ۱.۸ گیگاهرتزی، ۳ گیگابایت حافظه رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و همان ترکیب دو دوربین ۱۳ + ۲ مگاپیکسلی.

برای آشنایی با بقیه مشخصات این دو محصول و نگاه اولیه به امکانات آنها با دیجی‌کالا مگ همراه باشید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar نازنین

    من شاید ده تا گوشی از سال ۸۴ تا الان داشتم
    از نوکیا بگیر تا شیامی و سامسونگ بهترین گوشی که داشتم همین لپ لپ کیو ۱۰ بود که گدشی شیامی A2داشتم از دستم افتاد شکست طبق معمول و اینو خریدم اینم وفا نکرد و باز شکست ولی مثل گوشکوبه هنوز کار میکنه روان و عالی بود .

  2. Avatar یک دوست

    سلام
    الان دیگه گرونه
    تی ۱۰ ۲ میلیون و نیم
    کی ۱۰ ۳ میلیون و نیم

  3. Avatar یک دوست

    سلام
    الان تی ۱۰ ۲ میلیون و پونصده
    کی ۱۰ ۳ میلیون و نیم

  4. Avatar حسین

    با عرض سلام و خسته باشید خدمت تمامی پرسنل دیجی کالا و به خصوص آقای گلستانه.خواستم این نکته از قلم نیفته که Q10 مجهز به درگاه Type-C هست.

  5. Avatar مهدی

    متاسفانه به این اشاره نکردید که Q10
    درگاه type c داره.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه