جعبه‌گشایی و نگاه اولیه به گوشی سامسونگ گلکسی A31

۲۵ شهریور ۱۳۹۹

در این ویدیو که توسط آقای بهزاد واردی به عنوان بخشی از پروژه‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت ساخته شده است، جعبه‌گشایی و نگاه اولیه به گوشی سامسونگ گلکسی A31 را خواهید دید. گلکسی A31 یک گوشی میان‌رده با صفحه نمایش باکیفیت، طراحی مناسب و سخت‌افزار و امکانات قابل قبول است که می‌تواند در میان گوشی‌های هم‌رده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

سامسونگ گوشی جدید سری A با نام «A31» را در تاریخ ۲۷ آوریل ۲۰۲۰ معرفی کرد. سری A سامسونگ که جزو گوشی‌های میان‌رده به شمار می‌روند به داشتن صفحه‌نمایش با کیفیت AMOLED و دوربین‌هایی با امکانات بالا در مقایسه با رقبا شهرت دارند.

سامسونگ در گلکسی A31 هم از یک صفحه نمایش امولد ۶٫۴ اینچی با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ استفاده کرده است که در این بازه‌ی قیمت کیفیت بسیار خوبی را ارائه می‌کند. شرکت سامسونگ برای این مدل یک دوربین چهارگانه هم در نظر گرفته است تا حداقل روی کاغذ چیزی نسبت به رقبا کم نداشته باشد. ماژول دوربین گلکسی A31 شامل یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی از نوع عریض (Wide)، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی از نوع فوق‌عریض (Ultrawide) و دو دوربین ۵ مگاپیکسلی از نوع ماکرو و تشخیص عمق است.

گلکسی A31 با تراشه‌ی MediaTek Helio G70 همراه با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه شده است تا به عنوان یک میان‌رده سخت‌افزار نه‌چندان قوی ولی قابل قبولی داشته باشد. اما یکی از نقاط قوت این گوشی باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن است که در کنار پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی خیال شما را از نظر شارژدهی و سرعت شارژ تا حدی زیادی راحت می‌کند.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت پروژه‌ای است برای کشف، حمایت، پرورش و فعالیت استعدادهای تولید محتوای ویدیویی. آن دسته از شرکت‌کنندگان در مسابقه‌های تولید محتوای ویدیویی دیجی‌کالا که عملکرد درخشانی داشته باشند و بتوانند به صورت حرفه‌ای ویدیو بسازند، امکان ورود به این پروژه را خواهند داشت.

در این پروژه، دیجی‌کالا با فراهم کردن زنجیره‌ی تأمین کالا و فرصت کسب درآمد، از سازندگان حرفه‌ای ویدیو حمایت می‌کند. اگر امکانات، مهارت و استعداد ویدیوسازی حرفه‌ای را دارید و علاقه‌مندید در دیجی‌کالا مگ تَلِنت فعالیت کنید، در مسابقه‌های تولید محتوای ویدیوی دیجی‌کالا شرکت کنید. ما همه‌ی ویدیوها را بررسی و استعدادها را شناسایی می‌کنیم.

مسابقه‌ی آنباکس در ۱۰۰ ثانیه

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. علیرضا

    من تولید سایت میکنم این خوبه و داخل اسکای روم فعالیت دارم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه