جعبه گشایی گوشی هواوی P30 PRO در دیجی‌کالا مگ

۲۲ خرداد ۱۴۰۲

۰۰همین دو هفته پیش بود که هواوی، در مراسمی در شهر پاریس پرچم‌دار جدید خودش به نام P30 PRO را معرفی کرد. محصولی که به نظر می‌رسد با رقبایش اصلا شوخی ندارد و آمده که آن‌ها را کنار بزند. حالا این محصول به دست ما رسیده، و در این ویدیوی کوتاه می‌خواهیم شما را به شکل اولیه، با ویژگی‌های آن آشنا کنیم.

بیشتر تماشا کنید: تست دوربین و نقد و بررسی تخصصی هواوی P30 پرو

روی بسته‌بندی سفید و ساده‌ی هواوی P30 پرو علاوه بر اسم محصول، برند لایکا هم ثبت شده که نشان می‌دهد این شرکت معتبر آلمانی باز هم در توسعه دوربین پرچم‌دار جدید هواوی همکاری داشته است. هواوی P30 پرو در دو نسخه، با ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم عرضه شده و می‌تواند ۱۲۸، ۲۵۶، یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی داشته باشد.

اما داخل بسته‌بندی دستگاه، علاوه بر خود گوشی شارژر ۴۰ واتی هواوی را هم می‌بینیم که سرعت بسیار بالایی دارد و باتری پرظرفیت ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دستگاه را در حدود نیم ساعت، تا نزدیک ۷۰ درصد شارژ می‌کند.

هدفون پرچم‌دار جدید با درگاه تایپ C به گوشی متصل می‌شود که نشان می‌دهد P30 PRO جک هدفون ندارد.

بقیه اقلام داخل جعبه همان چیزهای مرسوم هستند مثل کابل تایپ C، دفترچه و یک قاب محافظ ژله‌ای که در بسته‌بندی خیلی از گوشی‌های دیگر هواوی هم به چشم می‌خورد.

خود گوشی مثل نسل قبلی بدنه‌ی شیشه‌ای و حالتی دو رنگ دارد. ما نسخه‌ی آبی-سفید را در اختیار داریم. هواوی P30 پرو علاوه بر این، در چهار رنگ دیگر هم عرضه شده است. طراحی دستگاه، در مجموع نسبت به نسل قبلی تفاوت چشم‌گیری ندارد اما چند نکته در همان نگاه اول به چشم می‌آید.

اول این که حسگر اثر انگشت، زیر شیشه‌ی صفحه‌نمایش رفته که عملکرد آن را در بررسی کامل دستگاه ‌آزمایش می‌کنیم. نکته دوم هم این که بالای صفحه نمایش، اسپیکر مکالمه به چشم نمی‌خورد و این قطعه هم مثل حسگر اثر انگشت، داخل نمایشگر ادغام شده است. یک تغییر دیگر هم این که بریدگی بالای صفحه نمایش (ناچ) حالا قطره‌ای شکل شده و کمتر از قبل به چشم می‌آید.

اما دوربین اصلی‌ترین ویژگی پرچم‌دار جدید هواوی به حساب می‌آید. پشت بدنه یک بیرون‌زدگی داریم که از نسل قبلی کمی بیشتر شده و سه دوربین را داخل خود جای داده است. معمولی‌ترین دوربین، یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی اولترا واید است. این پایین یک دوربین پریسکوپی داریم که با ظاهر مربعی شکل توجه زیادی را جلب می‌کند و قادر است تا ۵ برابر، بدون افت کیفیت بزرگنمایی بکند. و در نهایت دوربین اصلی که سوپر اسپکتروم نامیده می‌شود و ۴۰ مگاپیکسلی است.

هواوی می‌گوید این دوربین را با صرف هزینه و زمان زیادی توسعه داده. به زودی شما را در بررسی کامل دستگاه با عملکرد آن آشنا می‌کنیم.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۰ دیدگاه
  1. Avatar amirreza

    سلام آقای گلستانه من یه کاربر ۱۶ ساله هستم و واقعا مجذوب توضیحات شما شدم چراکه برای من خوندم مطالب دست و پاگیر و عجیب خسته کنندست ولی وقتی شما با استفاده از ویژگی های گوشی راجب دستگاه توضیح میدید خیلی آموزنده و کاربردیه.ازشما ای درخاست رو دارم که لطفا ویدیو های مستند وارتون رو بیشتر کنید و ویدیو های بیشتری رو انتشار بدید ، باز هم ممنون از توضیحاتتون

  2. Avatar fardin

    از متن و ودیو ارایه شده لذت بردم به امید نقد های بیشتر از شما دوست عزیز

    1. Avatar Sequoia

      سلام برای این گوشی کدوم پاوربانک انکر مناسبه؟؟

  3. Avatar hossein

    افسوس که با این اوضاع قیمتا دیگه خواب دست گرفتن همچین موبایلایی رو نمیتونم ببینم

  4. Avatar موعود

    آقای گلستانه من واقعا به بررسی های شما علاقه دارم و اولین بررسی که از شما خوندم مربوط به نوت ۹ بود و اون بررسی منو جذب دنیای فناوری کرد
    زمان رونمایی اس ۱۰‌ واقعا ناراحت شدم آقای مقدسی به جای شما بررسی کردن،ایشون لحن زیبای شما رو ندارن و از لحاظ فنی بررسی جامعی رو انجام نمیدن و بیشتر تجربه خودشون رو می نویسند
    اما وقتی دیدم اینجا اس ۱۰ رو بررسی کردید واقعا خوشحال شدم و برای من فرقی نداره بررسی شما کجا منتشر بشه فقط اسم شما برای من کافیه

    1. ممنونم از لطف شما امیدوارم لیاقت اینهمه محبت رو داشته باشم

  5. Avatar mehdi

    سلام اون هندزفری بلوتوث تون مارکش چیه????????

    1. سلام Bragi

  6. Avatar روح

    سلام ممکنه برسی گوشی ردمی نوت ۷روهم بزارید

  7. Avatar Hs

    اااااا شما دیجیاتو بودی چطور از اینجا سردرآوردی!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه