چطور با یک کلیک از سوپر مارکت دیجی‌کالا خرید کنیم؟ (فرمول قسمت ۶۶)

۴ اسفند ۱۴۰۰

اپلیکیشن دیجی‌کالا خرید آنلاین را از همیشه ساده تر می‌کند، خصوصا با داشتن قابلیت‌هایی مثل اسکن بارکد که با استفاده از آن می‌توانید با اسکن کردن بارکد موجود روی بسته بندی محصولات سوپرمارکتی، به سرعت آنها را خریداری کنید. اما در قسمت سوپر مارکت این اپلیکیشن قابلیت دیگری نیز برای ساده‌تر شدن خرید وجود دارد.

اگر جدیدترین نسخه از اپلیکیشن دیجی‌کالا را دارید بخش سوپر مارکت سر بزنید. در این بخش کنار تمام محصولات یک علامت «بعلاوه» می‌بینید که با فشردن آن به راحتی محصول مورد نظر به سبد خرید شما اضافه می‌شود، بدون اینکه نیاز باشد صفحه محصول را باز کنید. دیجی‌کالا همواره در تلاش است تا تجربه شما را از خرید آنلاین بهتر و سریع‌تر کند.

دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. کامیار

    واقعا گند بزندتون که باید پایشم بریم تو کوچه محصول تحویل بگیریم

  2. نیما

    محصولات سوپرمارکتی از لحاظ کیفیت و تازه بودن و قیمت عالی هستند و من دوست دارم فقط از دیجیکالا خرید کنم، اما مشکلی که هست اینجاست که سفارشات سوپرمارکتی باید درب واحد مسکونی تحویل داده بشه، جالب نیست که من هر روز از وسط کوچه جلوی در و همسایه سفارش تحویل بگیرم، حتی نه درب ورودی ساختمان بلکه از پشت وانت باربری دقیقا وسط کوچه جنس تحویل بگیرم! البته مشکلی برای کالاهای باکسی نیست، فقط سوپرمارکت نباید اینجوری باشه! ممنون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه