درگ بین آئودی R8 و تسلا مدل S؛ کدام‌یک پیروز میدان می‌شود؟

۴ شهریور ۱۳۹۸

یکی از هیجان‌انگیزترین سرگرمی‌های هر علاقمند به دنیای خودرو، تماشای کلیپ کل‌کل و تست شتاب بین خودروهای جذاب و قدرتمند است؛ چیزی که از آن به عنوان درگ (Drag) یاد می‌شود. امروز تصمیم گرفتیم کلیپ درگ بین نماینده آلمانی و آمریکایی را برایتان انتخاب کنیم اما پیش از تماشای ویدیو، حدس می‌زنید کدام‌یک پیروز میدان می‌شود؟

به گفته شرکت آئودی، R8 می‌تواند از موتور ۱۰ سیلندر خورجینی خود ۵۴۰ اسب‌بخار خروجی تولید کند. این ماشین اسپرت موتور وسط بجز تجهیز به موتور قدرتمند، از آیرودینامیک بسیار مطلوبی هم بهره می‌برد تا توان را به حداکثر خروجی تبدیل کند. آئودی R8 اولین بار در نمایشگاه خودرو فرانکفورت ۲۰۰۳ رونمایی و نمونه نهایی آن در سال ۲۰۰۶ راهی بازار شد.

تسلا مدل S یک سدان فول‌سایز الکتریکی است که بجای بهره‌مندی از موتور بنزینی، به پیشرانه‌های الکتریکی با حداکثر توان ۷۷۹ اسب‌بخار و گشتاور ۱۲۵۰ نیوتون‌متر مجهز شده است. این خودرو لوکس برقی اولین بار در سال ۲۰۱۲ معرفی و به بازار عرضه شد. بسیاری شتاب ماشین‌های الکتریکی را دست کم می‌گرفتند ولی امروز، خودروهای تسلا جزو سریع‌ترین ماشین‌های بازار هستند.

شما طرفدار آئودی هستید یا تسلا؟ در کامنت‌ها نظرتان را در مورد درگ امروز به ما بگویید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar shahabmp

    این r8 v10+ از نسخه معمولی r8 قوی تره، البته ماشینای الکتریکی به خاطر گشتاور وحشتناک بالایی که دارن تو شتاب اولیه بهترن ولی تو ثانویه خوب اصلا نمیشه یه ماشین سدانو با یه سوپر اسپرت مقایسه کرد، این درگ باید با رودستر جدید تسلا انجام بشه نه با سدانش، البته اونجوری هم باید r8 با بوگاتی شیرون جابجا کنن که البته بازم میبازه شیرون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه