دریل بتن کن رونیکس ۲۷۲۶؛ ارزان و مناسب برای مصارف صنعتی

۲ فروردین ۱۴۰۰

در این ویدیو جعبه‌گشایی و بررسی دریل بتن کن رونیکس مدل ۲۷۲۶ را خواهید دید. این دریل بتن کن برای مصارف تجاری و صنعتی کاملا مناسب است و در مقایسه با دیگر مدل‌ها و برندها قیمت نسبتا ارزان و مناسبی دارد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

این ویدیو ابتدا در تاریخ ۱۴ تیر ۱۳۹۹ منتشر شده بوده است. ممکن است قیمت یا مدل محصول نسبت به چیزی که در ویدیو اعلام می‌شود تغییر کرده باشد.

دریل بتن کن رونیکس مدل ۲۷۲۶ یک دریل ضربه‌ای با قدرت ۸۵۰ وات، وزن ۳ کیلوگرم و ابعاد ۴۱ × ۲۸ × ۱۲ سانتی‌متر است. سرعت این دریل در حالت بدون بار به ۱۲۰۰ دور در دقیقه می‌رسد و قابلیت کنترل سرعت را هم دارد. از دریل بتن کن رونیکس مدل ۲۷۲۶ علاوه بر بتن می‌توانید برای سوراخ‌کاری در موادی مانند چوب و فلز هم استفاده کنید. یکی از خوبی‌های این دریل هم این است که برای تعویض مته‌ی آن نیازی به آچار ندارد.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت پروژه‌ای برای کشف، حمایت و پرورش استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است؛ افرادی که توانایی ساختن ویدیوهای حرفه‌ای «آنباکس»، «نقد و بررسی» و «مقایسه‌» را برای کالاهای موجود در دیجی‌کالا دارند.

افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند. دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید مهارت، امکانات، انگیزه و زمان ساختن انبوه ویدیوهای حرفه‌ای را برای انواع کالاهای موجود در دیجی‌کالا دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت بیشتر بدانید

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. مجتبی

    خیلی ممنون بابت توضیحات من یه سوال داشتم
    آیا با این مدل امکان سوراخ کاری کاشی و سرامیک وجود داره؟

  2. مهدی

    خیلی عالی بود
    ممنونم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه