گزارش تصویری دیجی‌کالا از روز سوم نمایشگاه صنایع دستی

۳ اسفند ۱۴۰۰

اتفاقات زیادی در سی‌‌امین نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی درحال وقوع است. هنرمندانی که از قسمت‌های مختلف ایران به تهران آمده‌‌اند تا محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه کنند. بسیاری از این هنرمندان، بارها تجربه شرکت در نمایشگاه ملی صنایع دستی را داشته‌‌اند و تعدادی هم برای بار اول بود که در نمایشگاه حضور داشتند. در این‌جا مجموعه‌‌ای متنوع از انواع آثار هنری و محصولاتی که هنرمندان بومی ایران تولید کرده‌‌اند برای فروش عرضه می‌شوند. محصولاتی مثل شیشه‌های دست‌ساز، انواع ظروف سفالی و سرامیکی، میناکاری، گلیم و گبه در کنار خوراکی‌ها و سوغاتی‌های جذاب و خوشمزه مناطق مختلف ایران.

رفتن به نمایشگاه و دیدن محصولات و صنایع دستی اقوام مختلف ایران، باعث آشنا شدن ما با فرهنگ و سنت مردم کشور خودمان می‌شود. علاوه بر این مزایای زیادی برای هنرمندان و تولید کنندگان دارد. عرضه کردن محصولات در یک نمایشگاه با این وسعت و با حجم بالای بازدیدکننده، نقش موثری در شناخته شدن برندها توسط مردم و فروشگاه‌ها دارد. در این بین فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا هم به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی کشور در این نمایشگاه حضور دارد تا با ارائه خدمات خود، فرصت شناخته شدن و فروش بیشتر را را برای هنرمندان و تولیدکنندگان صنایع دستی در اختیار آن‌ها قرار دهد و آن‌ها را با امکانات و مزایای فروش اینترنتی از طریق دیجی‌کالا آشنا کنند.

گزارش تصویری فوق اولین قسمت گزارش تصویری از سی‌امین نمایشگاه ملی صنایع دستی است. در این گزارش، گزارشگران دیجی‌کالامگ سری به غرفه‌های زیبا و جذاب زدند و با تولیدکنندگان و هنرمندان که در غرفه حضور داشتند گپی زدند. محصولات این غرفه‌ها تنوع بسیار بالایی داشت و هرکدام هم از یک نقطه از ایران آمده بودند. محصولاتی مثل شیشه‌های دست‌ساز، انواع ظروف سفالی و سرامیکی با نقش‌ها و طرح‌های زیبا، زیورآلات میناکاری، گلیم، گبه، جاجیم و غیره در کنار خوراکی‌ها و سوغاتی‌های جذاب و خوشمزه مناطق مختلف ایران.

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه