سه خبر مهم امروز را از دست ندهید (۵ دی ۹۵)

۲۷ شهریور ۱۳۹۸

سایت iFixit امروز اعلام کرد که گوشی LG G5 راحت‌ترین تلفن همراه هوشمند دنیا در سال ۲۰۱۶ به حساب می‌آید که می‌توان آن را تعمیر کرد. این سایت گفته که ساختار ماژولار تلفن همراه هوشمند شرکت ال‌جی باعث شده که تعمیر کردن آن خیلی راحت باشد.  باتری گوشی به راحتی خارج می‌شود و برای جدا کردن سایر قطعات هم با مشکل خاصی مواجه نمی‌شوید. البته گفته شده که در مکان‌های بعدی دو گوشی گوگل پیکسل و آیفون ۷ قرار گرفته‌اند.

اولین جاده‌ی خورشیدی دنیا هم در روستایی در کشور فرانسه افتتاح شد. جاده‌ای به طول یک کیلومتر که با پنل‌های خورشیدی ساخته شده است. همچنین یک لایه‌ی محافظه روی این پنل‌های خورشیدی قرار گرفته تا در برابر فشار وسایل نقلیه مقاوم باشند. این جاده از ۲ هزار و ۷۸۷ متر مربع پنل خورشیدی تشکیل شده است.

شرکت موزیلا سازنده‌ی مرورگر اینترنتی فایرفاکس امروز اعلام کرد که پشتیبانی از فایرفاکس روی ویندوز XP و Vista را تا سال ۲۰۱۷ ادامه می‌دهد. موزیلا گفته کاربران تا شهریور ماه سال ۹۶ می‌توانند از این مرورگر روی ویندوز‌های XP و Vista استفاده کنند.

telegram_ad2_1

دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar سیدحسین هاشمی

    تعمیرپذیری گوشی من فاجعه است (Nexus 6P). فقط امیدوارم خراب نشه.

    1. Avatar میثم

      بله نکسوس ها اصلا خوب نبودن من میخوام بفروشمش و g5 بخرم چون با این همه تحقیق که کردم lg g5 از همه کامل تر و با صرفه تر بود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه