معرفی قطار اسباب بازی باحال!

۲۵ آذر ۱۳۹۹

یک قطار به همراه ریل‌های متنوع، هدیه‌ای دوست‌داشتنی برای کودکان است که همیشه از دیدنش هیجان‌زده خواهند شد. قطار اسباب بازی مدل Track Racer 661J-6 قیمت مناسبی دارد که می‌توانید آن را برای کودکان بالای سه سال خریداری کنید. این قطار ۹سانتی دارای ۶ ریل مستقیم و ۱۰ ریل منحنی است که با کمک ۱۳ رابط می‌توان آن را ساخت. بازی با این محصول در افزایش توانمندی دستان کوچک بچه‌ها بسیار مؤثر است و هماهنگی میان چشم و دست آن‌ها را افزایش می‌دهد.

شور و شوق با Track Racer

۳۲ تکه‌ی پلاستیکی را به یکدیگر متصل کنید و یک بازی مهیج و پر از شوق و شادی را بسازید. ابعاد این مجموعه پس از اتصال به یکدیگر ۳۱ × ۲۹ × ۳۳ سانتی‌متر خواهد بود. کودکان بالای سه سال می‌توانند با اتصال ۶ ریل مستقیم و ۱۰ ریل منحنی به یکدیگر، این ریل مهیج را بسازند. پس از ساخت می‌توان لوکوموتیو فانتزی زردرنگ را روی آن قرار داد تا سفری هیجان‌انگیز را برای مسافرانش رقم بزند. منبع انرژی این لوکوموتیو فانتزی، دو باتری قلمی است که در بسته‌بندی موجود نیست.

قطار اسباب‌بازی مدل ۶۶۱J-8 برای کودکان بالای سه سال طراحی‌ شده است. کیفیت ساخت این مجموعه‌ی ۳۲تکه مناسب بوده و شامل یک قطار فانتزی به همراه ۶ ریل مستقیم و ۱۰ ریل منحنی پلاستیکی است. جنس ریل‌های پلاستیکی بسیار منعطف است و می‌توان آن‌ها را به‌راحتی متصل کرد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه