معرفی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل دیووم مدل TimeBox

۱۱ شهریور ۱۳۹۸

اسپیکر «TimeBox» محصولی از شرکت «دیووم» است که از طریق فناوری بلوتوث به تلفن‌همراه یا پخش‌کننده‌ی صوتی شما متصل می‌شود و شما را در گوش کردن به موسیقی مور علاقه‌تان همراهی می‌کند. TimeBox علاوه‌بر این‌که می‌تواند به عنوان یک اسپیکر بلوتوثی برای شما انجام وظیفه‌ کند، به کمک نشان‌گرهای LED مکعبی شکلی که در قسمت جلویی آن قرار دارد، می‌تواند ساعت را به شما نشان دهد.

در صورتی‌که TimeBox را از طریق بلوتوث به تلفن‌همراه‌تان متصل کنید، می‌تواند وضعیت هوا را هم به شما ارایه کند. شرکت دیووم همراه این محصول اپلیکیشنی برای تلفن‌های همراه هوشمند ارایه کرده است که به کمک آن می‌توان به شخصی سازی اسپیکر پرداخت. تعداد زیادی الگو در این اپلیکیشن برای نشان دادن روی نشان‌گرها قابل دسترس است که می‌توان از آ‌ن‌ها استفاده کرد. در قسمت بالایی این محصول کلیدهایی برای کنترل روی صدا، تعویض کردن الگو و پخش یا عدم پخش موسیقی قابل مشاهده است. TimeBox می‌تواند شما را از خواب هم بیدار کند. به کمک قابلیت آلارم که روی این محصول ارایه شده است، می‌توان از آن به عنوان یک ساعت کوکی استفاده کنید تا هیچ‌وقت از قرارهای مهم زندگی‌تان عقب نمانید.

این اسپیکر انرژی خود را از یک باتری داخلی لیتیوم یونی ۲۰۰۰ میلی‌آمپری تامین می‌کند. به کمک این باتری می‌توان تا ۶ ساعت به پخش موسیقی پرداخت. برای شارژ کامل باتری TimeBox هم تنها به سه تا چهار ساعت زمان نیاز است.​

خرید محصول دیجیکالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه