معرفی بهترین بازی‌های ایکس‌باکس وان (پادکست بازی قسمت ۵۰)

۲۲ خرداد ۱۴۰۲

همانطور که گفته بودیم، پادکست معرفی‌های بازی که برای‌تان ضبط کرده‌ایم، دو قسمتی است. در قسمت اول به معرفی بهترین بازی‌هایی که می‌توانید در حال حاضر روی پلی‌استیشن۴ پیدا کنید، پرداختیم.

در قسمت جدید پادکست بازی همان روند قسمت گذشته را تکرار کرده‌ایم، اما با تمرکز روی بازی‌های ایکس‌باکس وان.

همانطور که در قسمت قبل گفتیم و شما هم نظر گذاشته‌اید، به لیستی که برای‌تان تهیه کرده‌ایم به عنوان یک پیشنهاد نگاه کنید و پیش از خرید بازی، حتما ویدیوهای گیم‌پلی آن را ببینید.

مثل قسمت قبل، از شما می‌خواهیم که در بخش نظرات به گیمرهایی که تازه ایکس‌باکس وان خریده‌اند، بازی معرفی کنید. از تجربه‌های خوبی که روی کنسول نسل هشتمی مایکروسافت داشته‌اید به دیگر افراد بگویید و توضیح دهید که چرا از نظر شما فلان بازی را باید روی ایکس‌باکس وان تجربه کرد.

به ما درباره‌ی پادکست بازی نظر دهید و به ما بگویید که می‌خواهید به چه بازی‌ها و چه موضوعاتی بپردازیم.


خرید بازی‌های کنسول از دیجی‌کالا


صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶۴ دیدگاه
  1. ins0mnia

    سلام اقای میرزایی گفتید metal gear بازی کنید بازی کردم

    metal gear 5

    من نسخه های قبلی رو بازی نکردم و اصلا نمیدونم اون انسان آتشین که دنبالم کرده بود توی بیمارستان کیه

    اگه امکانش هست توضیحی در مورد موارد قبلی این بازی بدید تا بدونیم چی بازی میکنیم

  2. Alireza

    اقا بالاخره این پادکست god of war زو کی ضبط می کنین؟

  3. امیرمهدی فاتحی

    سلام این هیچ ربطی به ای پاد کست ندارد.
    من یک گروه داریم روی بازی های ARG کار می کنیم قرار نیست کاملا با این فرم باشه ولی یه چیزی تو این مایه ها از شما می خواهم (آقای میرزایی و آقای نوردوست ) اگر وقت کردید یه مشورت به ما بدید

  4. cp.mahdi cp.mahdi

    اگر زمان ۱۵:۰۱ رو ببینید توی آسمون یه صفحه سیاه گنده هست! XD به ۲۰ گیگ آپدیت نیازه که باگ ها برطرف شن.
    اکس باکس کلا ۳ ۴ تا انحصاری خیلی خوب داره. بیشتر صحبت نمیکنم چون تا اینجاشم کلی دعوا راه میوفته.XD
    اگر بهترین تجربه مولتی پلتفرم رو میخواید حتما برید سراغ pc.
    -اگر گیم پد دوست دارید میتونید با گیم پد بازی کنید اگر ماوس و کیبرد دوست دارید از اون استفاده کنید. 🙂
    -لازم نیست منتظر باشید بازی مورد علاقتون ریمستر بشه؛ میتونید هر بازی از هر زمانی رو بازی کنید.
    -اگر میخواید خیل خاص باشید و بالاترین گرافیک ممکن رو به دست بیارید ۲ تا gtx 1080ti رو sli کنید و با کیفیت ۸k بازی کنید!(البته اگر میلیونر هستید چون بالای ۲۰ میلیون فقط باید گرافیک و تلویزیون بخرید.
    و هزار تا چیز دیگه. 🙂
    تنها مزیت کنسول بازی انحصاریه و دیگه هیچ مزیتی نسبت به pc نداره! اگر داره بگید. 🙂

    1. McTavish

      تجربه بازی رو کنسول با کامپیوتر خیلی فرق داره.شما هیچ وقت نمیتونی با گیم پدی که به PC وصل کردی.با کسایی دارن با کیبورد و موس Battlefield(مثلا مود Conquest) بازی میکنند رقابت کنی.
      مهم ترین برتری که کنسول به PC داره(به جز بازی های انحصاری) اینه که میتونید ،خیلی راحت رو مبل اتاق نشیمن جلوی تلویزیون بشینید و با دوستاتون بازی کنید.کاری که پش میز کامپیوتر تقریبا نشدنیه!
      این خرجی هم که شما میگی و بستن Sli هیچ فایده ای به جز خودنمایی نداره!الان برو برای DOOM،wolfenstein2 ,Titanfall2 این قابلیت رو امتحان کن ببینیم به چه نتیجه ای میرسی!فقط قبلش بدون که این بازی ها از SLI پشتیبانی نمیکنن!بگذریم که با اون پول میتونی هر سه تا کنسول حاضر رو با کلی بازی درجه یک بخری و یه پولی هم تو جیبت نگه داری!
      یه چیزی هم من درمورد شما نمیفهمم.یه جا میشی PC Gamer،یه جا میشی فن بوی PS4.بالاخره طرفدار کدومی؟هر طرف که باد قوی تری بیاد؟

      1. میثم

        کلا چرت گفتی

        کلا اگه برعکس فک کنی درسته میشه خخخ

      2. cp.mahdi cp.mahdi

        هیچکس روی pc با گیم پد شوتر بازی نمیکنه!
        روی مبل نشستن با pc سخت نیست. کافیه توی اتاق یه کابل hdmi از کیس به تلویزیون وصل کنید و یه موس و کیبرد بی سیم یا یه دسته به کامپیوتر متصل کنید.
        من بین کنسولها بیشتر ps4 رو دوست دارم چون بازیاش بهتره. امما در کل طرفدار pc هستم.

      3. McTavish

        حداقل چیزی که خودت نوشتی رو یه دور دیگه میخوندی.خودت اول گفتی((اگر گیم پد دوست دارید میتونید با گیم پد بازی کنید))من همون جا گفتم تو مولتی نمیشه رقابت کرد.مود Conquest بتلفید رو هم مثال زدم بعد میای دوباره حرف خودم رو به خودم میگی؟ تازه یه جوری که من اول گفتم گیم پد وصل کنید!
        خیلی دوست دارم یه عکس از خودت(یا هر کس دیگه) وقتی روی مبل خونه نشستی و داری جلو تلویزیون با موس و کیبورد بازی میکنی نشون بدی.میخوام بدونم موس و کیبورد رو کجا آویزون(!)میکنی؟؟؟؟موس و کیبورد بقیه دوستان رو کجا میذاری؟
        خیلی واضحه که بازی روی کنسول،در همه ی ابعاد ساده ترو کم هزینه تره.از سخت افزار ارزون تر بگیر تا دسترسی راحت تر به نسخه های اصلی فیزیکی دست دو،راحتی نصب و اجرای بازی ها. انحصاری ها رو هم که طبق صحبت شما تو مقایسه مون برای هیچ کدوم در نظر نمیگیریم.
        راستی چرا جوابی در مورد SLI ندادی طرفدار Pc ای که PS4 رو دوست داری؟

      4. سینا

        عزیز هم کنسول و هم پی سی مزیتای خودشونو دارن و من هم بیشتر نظرم با کنسوله تا بحال ۵ میلیون خرج پی سی کردم و متاسفانه با ۴ گیگ گرافیک و سی پی یو ۸ هسته ای باز هم نتونستم یه نرخ فریم درست و حسابی بگیرم تو هر بازی ای هم فرق داشته و گاها فقط با استفاده ی بازی ۲ گیگ از کارت گرافیک به علل مختلف مثل آپدیت خراب بازی یا گرافیک سیستم درست عمل نکرده ولی کنسول نرخ فریمش ثابته و روونی کنسول واقعاً حرف نداره ضمنا پی سی مثل جت اف ۱۴ میمونه هزینه ی نگهداریش وحشتناکه و حتی تمیز کردن و عوض کردن خمیر هیت سینک هر ۶ ماه واقعاً پیر میکنه آدمو در حالی که کنسول با یه ایر بلوور تمیز میشه / عمر قطعات کامپیوتر بشدت کمتر از عمر کنسوله چون تا حالت بسیار هزینه کردم پای گرافیک و سوختن بعد از ۲ یا ۳ سال و گاه حتی کمتر از ۱ سال / کامپیوتر گیمینگ تقریباً تهیش برای ۸۰٪ مردم ایران با این قیمتا غیر ممکنه و اینم خودش یه مزیت کنسوله که هزینه های نگهداریش کمتره و عمرش بیشتر/ کنسول بسیار صدای کمتری تولید میکنه در حالی که پی سی با وجود خنک کننده ی مایع صدای فنش ده برابر خنک کننده ی گازی هست/ درسته جمع کردن پی سی با هزینه ی ۳ میلیون تومن هم ممکنه ولی باز هم نمیتونه به اندازه ی کنسول تمام بازی ها رو روون و قابل قبول اجرا کنه مخصوصاً با دعوا های بین انویدیا و ای ام دی که هر بلایی میخوان سر پلیر میارن بازی بتمن رو همه یادشونه که عمدا انویدیا با برنامه نویسی از اجرای روونش روی سیستم های ای ام دی جلوگیری کرد تا فروشش اومد پایین و مجبور شدن درستش کنن اما روی کنسول چنین مشکلاتی نبوده کنسول کارش در این ساده میشه که تمام بازی های نسل خودش رو روی کیفیت قابل قبول اجرا کنه و قابلیت اتصال موس و کیبورد به کنسول هم اضافه شده طرفداری بیخودی از هیچکدوم سه دستگاه ها به جایی ختم نخواهد شد.

  5. milad

    سلام لطفا در فروشگاه بازیهای روز کامپیوتر رو قرار بدید اصلا بازیها به روز نیست.

  6. ارسلان ابوالحسنی

    چرا EA Access برای PS4 نیست؟ فک کنم سونی قبول نکرده ولی دلیلشو نمیدونم -ـ-

    1. ارسلان ابوالحسنی

      البته سونی هم برای کاربرانی که پلاس دارن بعضی موقع ها بازی های خوبی مجانی میکنه(البته همین کارو Xbox برای کاربران Gold هم فکر کنم انجام میده) ولی EA Access خییییلیی خوبه!

  7. saeid_biologist

    واقعا از لطفتون ممنونم. اون جمله اخرتون سرآمد کل پادکستتون بود! اگه دسته XBOX رو در نظر نگیریم واقعا هیچی پلی استیشن نمی‌شه! ممکنه لطف کنید در مورد بازی‌های ایندی (یا این دی نمیدونم چجوری نوشته میشه) صحبت کنید؟ چند بار این واژه رو به کار بردید ولی من نفهمیدم ایندی یک سبک بازیه یا چیز دیگست اصلا چیه؟! ممنونم 🙂

    1. واقعا راست می‌گی، بهتره سعی کنیم بیشتر فارسی صحبت کنیم.
      «ایندی» (Indie) کوتاه شده‌ی لغت Independent به معنی «مستقل»‍ه.
      یعنی بازی به صورت مستقل و توسط استودیوها و تیم‌های کوچیک با بودجه‌های پایین ساخته شده.
      فیلم و موسیقی «ایندی» هم داریم.

  8. Alireza

    با این که طرفدار ایکس باکس نیستم چون از نظر من سونی خیلی قوی تره و واقعلا از بازی های انحصاری سونی نمیشه گذشت و باید تجربشون کرد و ایکس باکس مثل سونی بازی های انحصاری خفن خیلی کم داره که ادم حسرتشو بخوره و بگه کاش ایکس باکس داشتم
    به هرحال به دوستانی که فن ایکس باکس هستن هم احترام میزاریم نظر ها متفاوته و هرکی با هرچی حال می کنه حتما همون براش کنسول برتریه
    و در اخر هم خسته نباشید به شما دو دوست عزیز ، مثل همیشه عالیییییی ، منتظر ویدئو های بعدی شدیدا هستیم.

  9. امیر

    پیشنهاد برای قسمت های بعدی پادکست:

    گیمر کیست؟ به چند دسته تقسیم میشوند؟ با ذکر مثال. (۳/۷۵)

    خسته نباشید امیر و مجید. + انتظار فعالیت بیشتر.

    1. cp.mahdi cp.mahdi

      دقیقا منم درخواست پادکست گیمر واقعی کیست رو دارم.

  10. حسین بازدید

    با تشکر از شما دو عزیز که به کامنت های دیگران توجه کردید و گزینه های درستی پیش روی آنها قرار دادید
    فقط من بگم GTA 5 به هیچ وجه روی هیچ
    کنسول یا کامپیوتری فراموش نشه
    من میتونم Ghost recon wildlands رو هم به کسانی که تازه کنسول خریدند پیشنهاد کنم
    چون بازی گرافیک خوبی داشت،اکشنش عالی بود،مپ بزرگی هم داشت.
    کالاف دیوتی هم که نباید فراموش بشه
    میتونم بگم از ولفنشتاین۲ بهتره چون ولفنشتاین۲ هم یکم علمی تخیلی داشت
    ولی جفتشون خیلی خفن بودند و حال کردم

  11. ارش

    چرا به بازی عالی watch dogs اشاره نمی کنید

  12. MORTE

    سلام.من اول باید یه عذرخواهی بابت لحن تندم تو پادکست قبلی ازتون بکنم.من اونجا Grim fandango رو معرفی کردم و تو جریان معرفی بازی برای تازه کار ها نبودم.یه جا گفتین CoD جدید رو به طرفدار های قدیمی توصیه میکنید و من اینجور برداشت کردم که یه بازی کلاسیک رو معرفی کنم.
    یه اتفاق تلخی تو این مدت برای جامعه گیمر های ایرانی افتاد و اون هم کاریکاتور زشتی بود که توسط یکی از خبرگزاری های داخلی که واقعا ارزش این رو نداره که اسمش رو هم تایپ کنم منتشر شد.از رسانه شما و به خصوص امیرحسین میرزایی و مجید نوردوست عزیز میخوام ضمن بی توجی به این افراد،با انرژی به انتشار پادکست هاتون ادامه بدید و تصویر درستی رو از جامعه گیمر های ایرانی به مردم(NPC ها!)نشون بدید.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه