معرفی مجموعه‌ سه عددی چمدان «کانوود» مدل «PPT001»

۱۹ آذر ۱۳۹۹

استفاده از یک یا چند چمدان مناسب و جادار برای نگهداری لباس‌ها و لوازم‌شخصی در سفر شاید یکی از مهم‌ترین مسائلی باشد که ذهن هر مسافری را پیش از شروع سفر مشغول می‌کند. چمدانی که برای سفرهای شخصی و کاری استفاده می‌شود، باید علاوه‌بر برخورداری از فضای کافی، بدنه‌ای محکم داشته باشد تا در اثر جابه‌جایی دچار آسیب‌دیدگی نشود. با وجود محصولات متنوعی که در بازار دیده می‌شود، انتخاب یکی از آن‌ها کمی سخت به نظر می‌رسد. برای انتخاب مناسب‌ترین محصول، مقایسه‌ی ویژگی‌های آن‌ها می‌تواند انتخاب محصولی مناسب را ساده کند.

در ساخت اکثر چمدان‌ها از پارچه استفاده می‌شود. این‌گونه محصولات گاهی در اثر کشیده‌شدن روی سطوح مختلف، پاره یا سوراخ می‌شوند. برخلاف این تولیدات، بدنه‌ی مجموعه‌ی سه‌عددی چمدان «کانوود» مدل «PPT001» از پلاستیک ساخته شده است. پلاستیک به‌کار‌رفته در این محصول ضخامت و کیفیت مطلوب و مناسبی دارد تا هنگام جابه‌جاشدن صدمه نبیند. البته ناگفته نماند که حتی سخت‌ترین مواد نیز ممکن است در اثر ضربه‌های شدید آسیب ببینند. نبود یک یا چند جیب بیرونی را شاید بتوان یکی از معایب این مجموعه‌ی سه‌عددی دانست. البته در محفظه‌ی اصلی هرکدام از چمدان‌ها، سه جیب زیپ‌دار وجود دارد که تفکیک‌کردن وسایل گوناگون را برایتان ساده‌تر می‌کنند. با توجه به وجود این جیب‌های داخلی، نبود جیب بیرونی چندان مشکل‌ساز نخواهد شد. همچنین برای جلوگیری از تکان‌خوردن وسایل چیده‌شده داخل محفظه‌ی اصلی، یک بند کشی در این قسمت تعبیه شده است. این بند مانند کمربند ایمنی عمل کرده و مانع جابه‌جاشدن و به‌هم‌ریختن لوازم شخصی‌ کاربر این مجموعه چمدان می‌شود.

برای جلوگیری از دسترسی سایر افراد به وسایل داخل چمدان، یک قفل از نوع TSA در کناره‌ی هرکدام از چمدان‌ها تعبیه شده است. بعد از بستن محفظه‌ی اصلی، زیپ‌ها را به این قفل رمزدار سه‌عددی متصل کنید تا در طول سفر از امنیت لوازم شخصی‌تان اطمینان بیشتری داشته باشید. TSA مخفف کلمات Transport Security Administration و به معنی اداره امنیت حمل و نقل است. قفل‌های TSA یکی از ضروریات مسافرت‌های هوایی از چند سال گذشته هستند. در هنگام عبور چمدان‌ها از دلان‌های بازرسی احتمال بازرسی آن‌ها توسط ماموران امنیتی وجود دارد. به همین علت اگر  قفل روی چمدان توسط TSA تایید نشده باشد، تنها راه دسترسی به محتویات داخل چمدان، شکستن قفل آن است. قفل‌های تایید شده توسط TSA دارای کلیدی اصلی هستند که فقط ماموران امنیتی آن را در اختیار دارند و از آن برای باز کردن چمدان مسافران استفاده می‌کنند.

برای جابه‌جاکردن چمدان‌های «کانوود»، دو نوع دسته در آن‌ها به‌ کار‌ رفته است. برای بلندکردن چمدان از روی سطوح مختلف یا حمل دستی آن‌ها می‌توان از دسته‌ی تعبیه‌شده در بالا و کناره بهره برد. گفتنی است چمدان سایز کوچک فقط یک دسته برای حمل دستی دارد. علاوه‌براین، یک دسته‌ی تلسکوپی با قابلیت تنظیم در قسمت بالای هر چمدان وجود دارد. این دسته را می‌توان با فشردن دکمه‌ای که روی آن تعبیه شده است، در دو حالت تنظیم کرد تا حرکت‌دادن چمدان روی سطوح گوناگون به‌سادگی امکان‌پذیر شود. یکی از مزایای دسته‌ی تلسکوپی، جابه‌جایی راحت‌تر چمدان فارغ از سنگینی آن است. علاوه‌بر تمام مواردی که اشاره شد، در پشت هر چمدان یک تگ بسیار کوچک وجود دارد که برای نوشتن مشخصات صاحب چمدان مناسب است. مجموعه‌ی سه‌عددی چمدان «کانوود» مدل «PPT001» علاوه‌بر داشتن سه سایز متفاوت به‌منظور استفاده در سفرهای کاری و خانوادگی، از کیفیت نسبتا خوب و همچنین طراحی زیبایی برخوردار است؛ به‌این‌ترتیب مجموعه‌ی سه‌عددی چمدان «کانوود» در مقایسه با تولیدات گران‌قیمت، انتخابی عالی برای سفر محسوب می‌شود.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه