در دل طبیعت، به راحتی خانه: معرفی میز سفری طرح ۲

۱۹ آذر ۱۳۹۹

برای ما که در فضاهای شهری به استفاده از میز و صندلی عادت کرده‌ایم، صرف غذا و نوشیدنی در سفر به دل طبیعت بدون وجود یک میز سفری ساده نیست. به همین خاطر میزهایی طراحی و ساخته شده که با داشتن ابعاد مناسب و وزن کم این مشکل را در گردش‌های کوتاه مدل و بیرون از شهر این مشکل را برطرف کند. یکی از این محصولات میز سفری طرح ۲ است. این میز تاشو در ابعادی مناسب ساخته شده است تا به‌ سادگی داخل صندوق‌ عقب انواع خودروها جا شود. سرهم‌ کردن این میز بسیار آسان است و به ابزار خاصی نیاز ندارد. فقط کافی است بعد از بیرون‌ آوردن آن از داخل کاور و ثابت‌کردن پایه‌ها روی سطح دلخواه‌تان، صفحه‌ی میز را روی آن قرار دهید. اندازه‌ی صفحه‌ی میز برابر با ۶۰.۵ × ۶۰.۵ سانتی‌متر بوده و فرمی مربعی دارد؛ بنابراین برای دو تا چهار نفر قابل‌استفاده است. این صفحه از جنس MDF ساخته شده و در برابر رطوبت و آب استحکام خوبی دارد. پایه‌های فلزی این میز در برابر وزن صفحه‌ی آن و وسایلی که روی آن چیده می‌شود، بسیار مقاوم‌اند. در هر جایی که باشید، از ساحل دریا تا کویر، کنار رودخانه یا کوهستان می‌توانید با این میز و چند صندلی سفری در عرض چند ثانیه، محل نشستن و تفریح خود را برپا کنید.

صفحه‌ی رویی این میز سفری از جنس MDF است. استفاده از این ماده باعث دوام و استحکام چند‌برابری آن در برابر رطوبت می‌شود؛ بنابراین در صورت واژگون‌شدن اتفاقی لیوان مایعات، نیازی نیست نگران آسیب‌دیدن یا پوسیدگی صفحه‌ی میز باشید. یکی از ویژگی‌های جالب صفحه‌ی رویی میز تاشو بودن آن است. این میز دارای چهار پایه‌ی فلزی است. در پایه‌ها فلز به کار رفته است تا وزن صفحه و وسایل چیده‌شده روی آن را به‌خوبی تحمل کنند. در دو طرف انتهایی هر پایه، قطعاتی پلاستیکی تعبیه شده است تا به‌ طور کلی میز روی سطوح مختلف کمتر دچار لغزش شود.

شاید شما هم در طول سفر یا حتی گردش‌های آخر هفته در خارج از شهر، به‌منظور پیدا کردن محلی مناسب برای صرف وعده‌های غذایی یا حتی نوشیدن چند لیوان چای ساعت‌ها سردرگم شده‌ باشید. نبود امکانات رفاهی اغلب موجب صرف‌ نظر افراد از سفر کردن به بسیاری از مناطق دیدنی می‌شود. تهیه‌ی یک میز تاشو و جمع‌وجور مانند میز سفری «طرح ۲» تا اندازه‌ی زیادی چنین مشکلاتی را برطرف می‌کند و می‌توانید در هر جایی که مایل بودید، در عرض چند ثانیه با بازکردن میز، به‌راحتی خوراکی‌های دلخواهتان را میل کنید.

درست در وسط صفحه‌ی این میز سفری چند لولا وجود دارد که به‌ وسیله‌ی آن‌ها می‌توانید میز را به‌راحتی تا کنید؛ به‌این‌ترتیب بدون نیاز به ابزاری خاص، به‌سرعت میز را جمع خواهید کرد. روکشی که برای صفحه استفاده شده، طرح چوب است که علاوه‌بر محافظت از آن در برابر رطوبت، باعث ایجاد احساس خوب در زمان استفاده از میز می‌شود. صفحه‌ی میز ابعادی ۶۰.۵ × ۶۰.۵ سانتی‌متری دارد؛ بنابراین میزی به‌نسبت کوچک محسوب می‌شود و برای دو تا چهار نفر قابل‌استفاده است. ناگفته نماند که به‌علت اندازه‌ی متناسب این محصول، می‌توان آن را در حیاط یا تراس منزل نیز قرار داد و در کنار خانواده یا دوستان لحظاتی خوش را تجربه کرد.

چهار قطعه‌ی پلاستیکی به شکل L درست در قسمت زیرین صفحه تعبیه شده‌اند. این قطعات موجب ثابت نگه‌داشتن صفحه این میز سفری روی پایه‌ها می‌شوند. همان‌طور که اشاره شد، این میز ساختاری تاشو دارد تا در صورت استفاده‌نکردن از آن بتوانید بدون دردسر آن را تا کرده و داخل کاور قرار دهید. این طراحی ساده و درعین‌حال منحصربه‌فرد باعث می‌شود بتوانید این محصول را بدون اشغال فضای زیاد، درون صندوق‌عقب خودورهای مختلف حمل کنید.

سرهم‌ کردن و جمع‌ کردن این محصول نسبت به بسیاری از مدل‌های مشابه به ابزار خاصی نیاز ندارد و هر فردی به‌ سادگی و با کمترین دردسر می‌تواند آن را باز و بسته کند. استفاده از مواد اولیه‌‌ با کیفیت مطلوب در ساخت قطعات، اندازه‌ی مناسب، حمل و جابه‌جایی آسان و… از دیگر ویژگی‌های مثبت میز سفری «طرح ۲» هستند که آن را به محصولی مناسب برای استفاده در مکان‌های مختلف تبدیل کرده‌اند.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه