معرفی گوشی موبایل اچ تی سی مدل One A9 ظرفیت ۳۲ گیگابایت

۱۱ شهریور ۱۳۹۸

تولید گوشی با بدنه‌ی فلزی بین تولید‌کننده‌ها هرروز محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند. اما در این میان، شرکت‌هایی هستند که سعی دارند تا طراحی تولیدات خود را هر چه بیشتر به نمونه‌هایی که محبوبیت‌های بیشتری دارند، نزدیک کنند. گوشی «اچ‌تی‌سی One A9 نسخه‌ی ۱۶ گیگابایتی » (HTC One A9 -16GB) از جمله گوشی‌هایی به شمار می‌رود که طراحی نزدیکی به آیفون ۶ شرکت اپل دارد.

در کنار این طراحی زیبا، One A9 به حسگر اثرانگشت برای امنیت بیشتر، سخت‌افزاری مناسب برای انجام بازی، نمایشگری با کیفیت و چشم‌نواز و دوربین‌هایی که می‌توانند عکس‌هایی باکیفیت تهیه کنند، مجهز شده است. از امکانات دیگری که این گوشی را محبوب می‌کند، مجهز شدنش به اندروید مارشمالو نسخه‌ی ۶.۰ است. طراحی ظاهری گوشی‌ها را از هم متمایز می‌کند. طراحی زیبا، آن‌هم از جنس فلز می‌تواند اقبال خرید گوشی‌ها را بیشتر کند. این گوشی فلزی از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به سری گوشی‌های آیفون دارد تا جایی که مدیر HTC اعلام کرده این گوشی را برای رقابت با آیفون اپل تولید کرده است. با این طراحی فلزی و زیبا One A9 در حدود ۱۴۳ گرم وزن و ۷.۳ میلی‌متر ضخامت دارد. همچنین این گوشی از شبکه‌ی ۴G و تنها یک سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند. البته امکان اتصال به اینترنت بی‌سیم با استفاده از Wi-Fi، بلوتوث و رادیو هم در این گوشی وجود دارد. HTC سعی کرده این گوشی را مطابق با آخرین استاندارد‌های روز روانه‌ی بازار کند و استفاده از حسگر اثرانگشت و تراشه‌ی جدید اسنپ‌دراگون ۶۱۷ می‌تواند گواهی بر این موضوع باشد.

این گوشی در دو نسخه‌ی ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی و با رم دو یا سه گیگابایتی عرضه‌شده است. وجود مقدار دو/سه گیگابایت رم در این گوشی، خیال کاربران را از نرمی رابط کاربری و برنامه‌های در حال اجرا راحت کند. One A9 با این مجموعه‌ی سخت‌افزاری می‌تواند به‌راحتی از پس‌کارهای روزمره برآید و کاربر می‌تواند بازی‌های نسبتا سنگین را با آن به‌راحتی انجام دهید. برای اولین بار در گوشی‌های HTC، One A9 به پنلی از نوع اولد مجهز شده است. این نمایشگر با فناوری امولد و با اندازه‌ی ۵.۰ اینچ برای مطالعه، وب‌گردی و بازی مناسب باشد. نمایشگر One A9 می‌تواند تراکم ۴۴۱ پیکسل بر اینچ را به تصویر بکشد. همچنین رزولوشن fullHD دارد و با بهره‌گیری از نسخه‌ی چهارم محافظ‌های گوریلا گلس، محافظت می‌شود.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۴ مگاپیکسلی‌اش اشاره کرد. همچنین می‌توان به همه‌ی این قابلیت‌ها اندروید مارشمالو نسخه‌ی ۶.۰ به همراه رابط‌ کاربری سنس را هم اضافه کرد. همچنین در این گوشی یک باتری ۲۱۵۰ میلی‌آمپر ساعتی وجود دارد که می‌تواند تا ۱۶ ساعت انرژی لازم برای مکالمه را فراهم کند. نمایشگر ۵.۰ اینچی با فناوری امولد، مقدار دو گیگابایت رم، سخت‌افزاری بر پایه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۱۷، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و اندروید مارشمالو نسخه‌ی ۶.۰ می‌توانند از عوامل تعیین‌کننده در خرید گوشی جدید HTC با نام One A9 باشند. همچنین طراحی ظاهری این گوشی شبیه آیفون است و از جنس فلز ساخته‌شده هم در محبوبیت این گوشی موثر است.

خرید از دیجیکالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه