[ویدیو] مقایسه ساعت‌های هوشمند Gear S2 و Gear S3 در دیجی‌کالا مگ

۱۰ شهریور ۱۳۹۸

همان‌طور که می‌دانید سامسونگ به تازگی ورود رسمی ساعت هوشمند Gear S3 به ایران را اعلام کرده و ما به همین مناسبت پرونده‌ی ویژه‌ای برای آشنایی بیشتر شما با این محصول در دیجی‌کالا مگ ترتیب داده‌ایم. در گام اول نگاهی دقیق‌تر به مشخصات کلیدی ساعت هوشمند Gear S3 انداختیم که می‌توانید از لینک زیر آن را ببینید. در ادامه قصد داریم سری جدید Gear S3 را با نسل قبلی ساعت‌های هوشمند سامسونگ یعنی سری Gear S2 مقایسه کنیم.

به نظر می‌رسد ساعت هوشمند Gear S3 بیش از این که قرار باشد جایگزین Gear S2 شود، قرار است مجموعه‌ی ساعت‌های هوشمند سامسونگ را غنی‌تر کند. سری Gear S2 در دو مدل معمولی با ظاهر ساده‌تر اسپرت و مدل کلاسیک با ظاهر لوکس‌تر تولید می‌شود. سری Gear S3 هم در دو مدل تولید شده، با این تفاوت که امسال دیگر خبری از مدل معمولی ساده‌تر نیست. ساعت هوشمند Gear S3 دو مدل کلاسیک و فرانتیر دارد که هر دوی آن‌ها زبان طراحی Gear S2 کلاسیک را به یاد می‌آورند. البته مدل فرانتیر با رنگ مشکی، دندانه‌های برجسته‌تر دور قاب، دکمه‌های تخت بافت‌دار و بند سیلیکونی، با یک نگاه ماجراجویی در طبیعت و ورزش‌های اکستریم را در ذهن تداعی می‌کند.

چه از نظر اندازه و چه از نظر مشخصات فنی، Gear S3 را می‌توان نسخه‌ی بزرگ‌تر Gear S2 معرفی کرد. Gear S3 حتی بدون مقایسه هم ساعت بزرگی است. وزن آن هم نسبت به نسل قبلی چند گرم بیشتر شده. بنابراین افرادی که طرفدار ساعت‌های کوچک و جمع‌وجور هستند شاید همچنان Gear S2 را ترجیح دهند. البته ابعاد بزرگ‌تر و وزن بیشتر Gear S3 بی‌دلیل نبوده است. صفحه‌نمایش Gear S3 با ۰.۱ اینچ رشد نسبت Gear S2 به ابعاد ۱.۳ اینچ رسیده. البته رزولوشن صفحه‌نمایش همچنان ثابت مانده و به همین دلیل تراکم پیکسلی اندکی کمتر است. سامسونگ از فضای بیشتر داخل بدنه‌ی Gear S3 حداکثر استفاده را برده و علاوه بر باتری بزرگ‌تر ۳۸۰ میلی‌آمپر ساعتی، تمام مدل‌های امسال را به GPS هم مجهز کرده است. ساعت هوشمند Gear S3 در زمینه‌ی پردازنده و میزان رم هم اندکی رشد داشته است.

مشاهده محصول

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه